تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819245911




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازيکنان نفت زماني با کت و شلوار بازي مي‌کردند‌


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بازيکنان نفت زماني با کت و شلوار بازي مي‌کردند‌
منصوريان با بيان اينکه نفت تهران در 4 مسابقه در دقيقه 90 پيروزي را از دست داد گفت: زماني بازيکنان ما در زمين با کت و شلوار بازي مي‌کردند و حاصل آن اين بود که در انزلي در دقيقه 95 گل بخوريم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و نفت تهران که در دفتر باشگاه صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: صبای قم تیمی است که نسبت به بضاعت و با توجه به تغییرات مدیریتی و وضعیت مالی خود جایگاه بسیار خوبی در جدول دارد و همسایه ما در جدول است و با این اوصاف کار سختی برابر صبا داریم.

به نقل از تسنیم، وی افزود: در سال 85 افتخار شاگردی مرفاوی را داشتم و افکار ایشان قابل احترام است و می‌دانم که بازی با صبا بازی بسیار سختی است البته صبا را آنالیز کرده‌ایم و با وجود اینکه سعی و تلاش آن‌ها این است که 3 امتیاز را به دست آورند و حمله می‌کنند اما ما هم به دنبال موفقیت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اینجایگاه، جایگاه فعلی ما نیست و در 4 بازی در دقیقه 90 پیروزی را با مساوی عوض کردیم و 8 امتیاز را به همین ترتیب از دست دادیم اما بتدریج، بازیکنان ما تعریف دفاع از پیروزی را یاد گرفته‌اند.

منصوریان بیان کرد: 4 بازیکن بالای 30 سال داریم و اگر بازیکنانی چون ایمان مبعلی، وحید حمدی‌نژاد یا غلامرضا رضایی از تیم حذف شوند میانگین ما به 22 سال می‌رسد و 14 بازیکن ورودی تیم ملی امید بودند که در حال حاضر با من در نفت کار می‌کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته چند ستاره اصلی خود را از دست دادیم چنان که بازیکنانی چون نویدکیا، وریا غفوری، آل نعمه و رضا نوروزی از نفت رفتند و برنامه ما این بود که 4 بازیکن جدید اضافه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: سال گذشته بودجه نفت با 6 میلیارد و هشتصد میلیون تومان بسته شد و امسال با توجه به کسب سهمیه آسیایی بین 7 تا 10 میلیارد تومان برای نفت بودجه در نظر گرفته می‌شود.

منصوریان اظهار کرد: هرچه روند تعطیلات به ما می‌خورد به نفع ماست و به ما فرصت می‌دهد تیم را بهتر بسازیم و زمانی بازیکنان ما در زمین با کت و شلوار بازی می‌کردند و حاصل آن این بود که در انزلی در دقیقه 95 گل بخوریم اما خوشبختانه شرایط ما بهتر شد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی با صبا، سعید لطفی مصدوم است و همه نفرات از جمله وحید امیری را در اختیار داریم.


نفت تهرانعليرضا منصوريان (سرمربي)ليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/15 19:04  تعداد بازدید: 5,684





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن