تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819242114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت ها از تیم پاس،صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان را هموار کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمایت ها از تیم پاس،صعود به لیگ برتر فوتبال جوانان را هموار کرده است همدان - ایرنا- مربی تیم پاس همدان گفت: حمایت های صورت گرفته از سوی مدیریت باشگاه، صعود تیم پاس به رقابت های لیگ برتر فوتبال جوانان کشور را هموار کرده است.


"مهدی مرتضایی" روز پنجشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: تیم پاس از فردا جمعه رقابت خود را در فصل جدید فوتبال دسته یک جوانان کشور آغاز می کند و باوجود اینکه تیم های همگروه ما سخت کوش و باتجربه هستند اما می خواهیم با عملکردی بهتر از سال قبل شرایط صعودمان به لیگ برتر کشور را هموار سازیم.
وی بیان داشت: امسال با کمک بازیکنان مستعد بومی در راستای تقویت بهتر تیم برنامه ریزی کردیم هر چند حریفان ما از بازیکنان غیربومی برخوردارند و حتی چند بازیکن فصل قبل پاس در سایر تیم ها نظیر پارس خلیج خودرو تهران عضویت یافته اند.
مرتضایی اظهار داشت: تیم ما سال قبل تا یک قدمی صعود به لیگ برتر جوانان کشور پیش رفت اما در آخرین دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز شکست خوردیم و نتوانستیم به این دسته از مسابقات صعود کنیم.
وی گروه بندی رقابت های فصل جاری تیم پاس را مناسب ارزیابی کرد و گفت: فصل قبل با گروه جنوب غربی ایران هم گروه بودیم که می بایست مسیرهای طولانی را طی می کردیم اما تیم های هم گروه امسال ما صبای قم، پارس خلیج خودرو، آب منطقه ای کرمانشاه و خورشید قروه سنندج است.
مرتضایی در خصوص نخستین دیدار تیمش مقابل پارس خلیج خودرو تهران گفت: این تیم از حمایت های مالی خوبی برخوردار است و چند بازیکن سابق پاس را هم در اختیار دارد اما درمجموع شناخت لازم را از آنها داریم.
وی بیان داشت: فردا در نخستین دیدارمان میهمان پارس خلیج خودرو تهران هستیم و امیدوارم بتوانم با دست پر به همدان بازگردیم.
وی هم گروهی ها با این تیم ها را عادلانه توصیف کرد و گفت: هدف ما صعود به رقابت های لیگ برتر کشور است و با حمایت های صورت گرفته از سوی باشگاه پاس دستیابی به این مهم مکان پذیر است.
تیم پاس تنها نماینده فوتبال استان همدان در رقابت های لیگ دسته یک جوانان کشور است.
هدایت این تیم را "صادق جعفرخواه" برعهده دارد و "موسوی رسولی" سرپرست تیم است.
7520/576


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن