تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819852074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل جمعیت هلال احمر: اکیپ های امداد جاده ای قم افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر: اکیپ های امداد جاده ای قم افزایش می یابد قم - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم از افزایش و ارتقای تجهیزات اکیپ های جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.


به گزارش ایرنا، "محمد گلفشان" روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت شصت و هفتمین سالگرد تاسیس سازمان جوانان هلال احمر گفت: در جلسه مشترک با مدیرکل بحران استانداری قم و سازمان جمعیت هلال احمردرصدد هستیم تا سال 1394 اکیپ های امدادی را به هشت اکیپ افزایش دهیم.
وی افزود: در حال حاضر پنج اکیپ در محورهای پرتردد استان مستقر است که به صورت شبانه روز خدمات امدادی ارایه می کند.
وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر قم بر اساس نیاز سنجی در مناسبت های مختلف نیروهای امدادی و اکیپ های سیار را به مناطق مختلف اعزام می کند تا در کوتاه ترین زمان امدادرسانی صورت گیرد.
گلفشان در ادامه با اشاره به خدمات جمعیت هلال احمر استان قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: جمعیت هلال احمر استان در این ایام اقدام به استقرار 15 پست ثابت و سیار جهت پوشش امدادی عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و اطراف این مکان مقدس کرد.
وی گفت: طبق هماهنگی هایی که با آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت پذیرفت، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، هشت دستگاه آمبولانس، چهار دستگاه خودروی نجات و شش دستگاه موتورلانس در اطراف حرم مطهر مستقر شد و 85 پزشک، پرستار و امدادگر، در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حرم کریمه اهل بیت(س) خدمات ارایه می کردند.ک/2
/8138/ 553


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن