تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802802596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور در بین بهترین های جهان برایم یک فرصت استثنایی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازیکن تیم والیبال شهرداری زاهدان: حضور در بین بهترین های جهان برایم یک فرصت استثنایی است روزنامه سیستان و بلوچستان در شماره 18826خود مصاحبه "محمدعلی ریگی" را با بازیکن تیم والیبال شهرداری زاهدان با عنوان "حضور در بین بهترینهای جهان برایم یک فرصت استثنایی است"، منتشر کرد.


در این مصاحبه آمده است: درسال های نه چندان دور؛ سه دهه قبل، نسلی از والیبال سیستان و بلوچستان با مدیریت صحیح و کار شبانه روزی، نتایج بزرگی در مقابل تیم های قدر کشور رقم می زدند تا جایی که همه مسئولان فدراسیون آن زمان استان، در باره بازی های زیبای فرزندان این خطه زبان به تعریف می گشودند و به تحسین آنها می پرداختند.
جوانان برومند و بلندقامت آن دوره، همچون شه بخش، نصیری، دادگر، اسدی، فتحی، قاسم زاده، فکری و برادران عربی در دامن این خطه از کشور پرورش یافته بودند و بارها تعدادی از آنها به تیم های ملی دعوت شدند.
اما چند سالی است که شاهد بی رونقی این رشته پر طرفدار در این استان هستیم، این افول نه به دلیل نبود بازیکنان با ارزش، بلکه به علت نبود مدیریت درست و توجه نشدن به جوانان سیستان و بلوچستان است.
البته تنها این رشته ورزشی نیست که در استان با این مشکل مواجه است و مردم این خطه شاهد روزهای خوب ورزش نیستند که امیدواریم در این خصوص، مسئولان امر استعدادیابی، پرورش و استفاده از ورزشکاران بومی را بیشتر مورد توجه قرار دهند.
برای احیای والیبال و دیگر ورزش ها به کمک مسئولان هیئت ها بیایند و از امکانات فعلی نیز به نحو شایسته استفاده کنند.
روزنامه سیستان و بلوچستان با توجه به نزدیک شدن به آغاز فصل جدید مسابقات والیبال لیگ برتر مردان ایران، با "فرزاد پیری" و "فاروق حقانی" دو نفر از جوانان دلاور و والیبالیست این خطه گفت و گویی انجام داده است.
شرایط فعلی تیم والیبال شهرداری زاهدان و تمرینات با کادر فنی جدید این تیم چگونه است؟
فرزاد پیری: در حال حاضر تمرینات خوبی را زیر نظر کادر فنی جدید تیم پشت سر می گذاریم و با انجام چند دیدار تدارکاتی، خود را برای شروع مسابقات آماده می کنیم.
امسال چند نفر از بازیکنان فصل گذشته در تیم شهرداری حضور دارند و آیا بازیکنان جدید می توانند رضایت تماشاگران را در این فصل به دست آورند؟
فاروق حقانی: امسال تنها دو بازیکن از فصل گذشته در ترکیب این تیم حضور دارند و بازیکنان دیگر جدید و غیر بومی هستند، ضمن اینکه مسئولان این تیم در این فصل از شش بازیکن جوان و آینده دار نیز دعوت به عمل آورده اند که هر یک از آنها می توانند با کسب تجربه در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند و بهتر است بگویم که امسال به طور قطع نتایج بهتری خواهیم گرفت.
نظرتان در باره "جبار قوچان نژاد، سرمربی این فصل شهرداری زاهدان چیست؟
آقای قوچان نژاد مربی موفقی است و در تیم میزان مشهد نتایج خوبی کسب کرده است که امیدواریم با تجربه ای که وی در کادر فنی دارد، این نتایج در تیم والیبال شهرداری زاهدان هم به دست آید و به بازیکنان بومی نیز فرصت بیشتری داده شود.
تصور می کنید که در فصل جدید چند درصد از بازیکنان بومی استفاده شود؟
این موضوع به آمادگی بازیکنان، دیدگاه کادر فنی و به خصوص سرمربی و شرایط تیم در به کارگیری بازیکنان بومی بستگی دارد.
آیا مشکلات تیم والیبال شهرداری زاهدان حل شده است؟
پیری، تا جایی که بنده اطلاع دارم متأسفانه مشکلات مالی تیم حل نشده است و قول هایی که مسئولان استانی و به خصوص شخص استاندار داده اند تاکنون عملی نشده است و مسئولان تیم پیگیر آنها هستند.
به نظر شما چرا دیگر از آن نسل طلایی سه دهه گذشته والیبال در استان خبری نیست؟
دلیلش این است که در چند سال اخیر کمتر به رده های پایه توجه شده و سرمایه گذاری در این خصوص نشده است، ما در تمام رده ها بازیکنان خوبی با استانداردهای تعریف شده از سوی فدراسیون داریم که می توان با شناسایی و آموزش آنها و یک برنامه ریزی درست، بار دیگر نسل هایی از جنس طلا پرورش داد.
چه چیزی در لیگ برتر برای شما مهم تر است؟
حضور در مسابقات و بازی در مقابل بازیکنان ملی پوش و تیم های بزرگ کشور و کسب تجربه که همیشه جزو بزرگ ترین آرزوهای من بوده برایم در این لیگ از هر چیزی مهم تر و بهتر است بگویم حضور در بین بهترین های جهان برایم یک فرصت استثنایی است.
به نظر شما مشکل ورزش استان در کجاست؟
پیری: به اعتقاد بنده مشکل ورزش استان در نبود پول و نداشتن برنامه ریزی و مدیریت خوب است؛ زیرا یک برنامه ریزی خوب بدون ابزارهای لازم از جمله منابع مالی، نمی تواند از مشکلات ورزش ما بکاهد و باید مسئولان در این راه از همه توان خود و ظرفیت های موجود در استان برای موفقیت ورزشکاران استفاده کنند.
حقانی: به نظر بنده وجود منابع مالی و کمک های مسئولان استانی از یک طرف و از طرف دیگر حضور مدیران دلسوز، از جنس ورزش و درد آشنا می تواند مشکل ورزش استان را تا حدودی حل کند که امیدوارم حضور "حسین ثوری" در سمت مدیرکل ورزش و جوانان استان که خودش اهل ورزش و آشنا به مشکلات ورزشکاران است به بهبود ورزش استان کمک کند.
چه انتظاری از مسئولان و کادر فنی تیم در فصل پیش رو دارید؟
پیری:دیده شدن بازیکنان بومی و فرصت دادن به آنها مهم ترین انتظار بنده از مسئولان تیم والیبال شهرداری زاهدان است و امیدوارم تماشاگرانی که امسال برای دیدن مسابقات و تشویق تیم به سالن می آیند شاهد حضور بازیکنان بومی در میدان باشند، ضمن اینکه با شناختی که از کادر فنی جدید و به خصوص سرمربی تیم داریم، انتظار می رود به همه فرصتی مساوی برای نشان دادن توانایی هایشان داده شود.
قرار بود امسال سالن امام علی(ع) برای برگزاری مسابقات والیبال آماده شود ولی بر اساس شنیده ها، رقابت ها در سالن استانداری برگزار می شود، در این باره چه نظری دارید؟
پیری: ما امیدوار بودیم که مسئولان استانداری و مدیران اسبق ورزش و جوانان استان حداقل به قولی که برای محل برگزاری مسابقات داده بودند عمل کنند تا تماشاگران بیشتری بتوانند برای تشویق به سالن بیایند، اما متوجه شدیم که این یک وعده هم عملی نشده است.
حقانی: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان سال گذشته بهترین تماشاگران را در مسابقات داشت و تشویق و حضور آنها می تواند در کسب نتایج خوب مؤثر باشد باید مسئولان به این قول خود که جزو حداقل هاست جامه عمل می پوشاندند ولی متأسفانه هیچگونه همکاری با مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری نداشتند و امسال هم تماشاگران بی شماری باید از دیدن مسابقات نماینده استانشان محروم باشند.
الگوی شما در ورزش به خصوص رشته والیبال چه کسانی هستند؟
پیری: در ورزش والیبال بازیکنان تیم ملی و به خصوص سیدمحمد موسوی بهترین الگوی بنده هستند.
حقانی: بهترین الگوی زندگی ام پدرم است و در رشته والیبال از سیدمحمد موسوی و بهنام محمودی به خصوص در زمینه رفتار و اخلاق، بهترین الگوهای بنده هستند.
حرف آخر...
پیری: امیدوارم با برنامه ریزی مسئولان باشگاه در این دوره بتوانیم نتایج بهتری به دست آوریم، زیرا در دوره قبل مدیریت خوبی داشتیم اما برنامه ریزی نداشتیم و هماهنگی ها کمتر به چشم می خورد ولی در این دوره به نظر اوضاع بهتر است.
حقانی: ابتدا از مسئولان باشگاه فرهنگی، ورزشی شهرداری زاهدان تشکر می کنم که نسبت به پرداخت بدهی های سال گذشته در همان ابتدای کار اقدام کردند و از آنها انتظار دارم که امسال با تجربه تر از سال گذشته عمل کنند تا در این فصل ضمن کسب نتایج خوب بتوانیم دل هواداران این تیم را شاد کنیم.
7437/ 2047/


15/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن