تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820062782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از فعالان ترویج کتاب‌خوانی


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تقدیر از فعالان ترویج کتاب‌خوانی
تقدیر از فعالان ترویج کتاب‌خوانی هم‌زمان با هفته‌ کتاب برگزار می‌شود.
آفتاب: به گزارش ایسنا، برزین ضرغامی، دبیر اجرایی بیست‌ودومین دوره هفته کتاب، خبر داد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت‌های ابتکاری، مؤثر و جذاب در حوزه ترویج کتاب‌خوانی حمایت خواهد کرد و از افراد، گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی که بهترین فعالیت‌ها را در زمینه ترویج کتاب‌خوانی داشته‌اند، تقدیر می‌کند.


او درباره‌ اهداف برگزاری این طرح گفت: این فراخوان برای شناسایی فعالان مردمی در زمینه ترویج کتاب‌خوانی است تا بتوانیم ارتباط مستمر و بهتری با این افراد و گروه‌ها داشته باشیم و ضمن حمایت از فعالیت‌های آن‌ها، سازمان‌ها و نهادهای غیردولتی را ترغیب کنیم در ترویج کتاب‌خوانی مشارکت کنند.


ضرغامی افزود: تقدیر از فعالان برجسته، معرفی فعالیت‌های برگزیده و آسیب‌شناسی فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی برخی از برنامه‌های درنظرگرفته‌شده در این بخش است که در هفته‌ کتاب اجرا خواهد شد.


او توضیح داد که ترویج کتاب‌خوانی شامل فعالیت‌هایی است که به افزایش و گسترش کتاب‌خوانی در میان مردم منجر شود و از افراد، گروه‌ها، تشکل‌های غیردولتی و نهادهای مردمی فعال برای شرکت در این همایش دعوت کرد.


علاقه‌مندان برای معرفی فعالیت‌های خود باید فرم‌های شرکت در اولین دوره‌ «تقدیر از فعالان ترویج کتاب‌خوانی» را تکمیل کنند و تا پایان وقت اداری شنبه ۲۴ آبان به نشانی دبیرخانه آن در تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر، شماره ۷، ساختمان فجر، طبقه ۴، کدپستی ۸۹۷۴۳۱۱۱ ارسال کنند.


بنا بر اعلام، فرم‌ها در سایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.farhang.gov.ir منتشر شده است و شماره تلفن‌های 88342982یا88861317 آماده‌ پاسخگویی به علاقه‌مندان و فعالان ترویج کتاب‌خوانی خواهد بود.




تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن