تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819913667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استيلي: غرامت استفاده از جوانان را پرداخت کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۴:۵۶ب.ظ)
مشکلي اصلي راه آهن بحث مالکيت آن است استيلي: غرامت استفاده از جوانان را پرداخت کرديم سرمربي تيم راه آهن مي‌گويد تيمش غرامت بازيکنان جوان را داده است و بازيکنان اين تيم به مرز پختگي رسيده‌اند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميد استيلي در نشست خبري پيش از ديدار تيمش با پيکان اظهار کرد: بازي فردا فوق‌العاده براي ما مهم است. ما در دو سه هفته گذشته بازي‌هاي خوبي انجام داديم و توانستيم مقابل پاس و سپاهان به پيروزي برسيم و مقابل پرسپوليس هم 120 دقيقه بازي کنيم. بعد از آن سايپا را شکست داديم و فکر مي‌کنم الان شرايط خيلي خوبي داشته باشيم.
استيلي افزود: ما جواناني داريم که از ابتداي فصل با ما بودند و اين جوانان الان به مرز پختگي رسيده‌اند. ما براي اين جوانان غرامت‌هاي زيادي داديم. در بازي مقابل سايپا با توجه به اينکه بازي سختي داشتيم اما امير عابدزاده را درون دروازه قرار داديم و او هم عملکرد فوق‌العاده خوبي داشت و در اواخر بازي هم يک پنالتي براي ما گرفت.
وي افزود: مشکل بازي با سايپا اين بود که دوربين‌ها در ورزشگاه نبودند و ما از اين مسئله آزرده خاطر شديم زيرا دو پنالتي بر عليه تيم ما گرفته شد که ما حالا نمي‌توانيم آن‌ها را ببينيم و درباره آن‌ها نظر بدهيم. خوب است که از اين هفته دوربين‌ها به ورزشگاه مي‌آيند زيرا ما مشکل آناليز بازي‌ها را داشتيم نمي‌توانستيم بازي‌هاي گذشته پيکان را ببينيم و آناليز کنيم. فردا مقابل تيمي بازي داريم که منصور ابراهيم‌زاده يکي از مربيان خوب ليگ سرمربي آن است. اميدوارم بازي خوب و جوانمردانه‌اي به نمايش بگذاريم.
وي تصريح کرد: ما به دنبال يک فوتبال سالم و پاک هستيم و سعي کرده‌ايم در تمام بازي‌ها به گل برسيم. در اين امر هم به نوعي موفق عمل کرده‌ايم اما متاسفانه به خاطر مصدوميت برخي از بازيکنان‌مان در خط دفاع خوب عمل نکرديم.
سرمربي تيم راه آهن در ادامه گفت: براي بازي فردا ابراهيم کريمي را به دليل مشکلات نظام وظيفه در اختيار نداريم و بهادر عبدي را نيز به دليل آسيب ديدگي که در بازي سايپا برايش به وجود آمد در اختيار نخواهيم داشت اما سعي مي‌کنيم با بقيه بازيکنان‌مان بازي خوبي به نمايش بگذاريم.
استيلي درباره نوسان‌ تيمش در نتيجه‌گيري نيز گفت: نوسان در فوتبال ما وجود دارد. اين مشکل براي همه تيم‌ها است. يکي از دلايل اصلي‌اش اين بود که ما در خط دفاع بازيکن مصدوم زياد داشتيم و بعد از آن نيز در اکثر بازي‌ها از بازيکنان جوان استفاده مي‌کردم که براي اولين بار در ليگ برتر بازي مي‌کردند. استفاده از اين جوانان غرامت دارد که ما هم غرامت آن‌ها را پرداخت کرديم.
وي درباره مالکيت باشگاه راه آهن نيز گفت: يکي از مشکلات اصلي ما مالکيت است. الان 4 ماه است که اين مشکل را داريم و فشار زيادي به تيم ما وارد مي‌کند. نمي‌دانم به کار فني بپردازم يا باشگاه‌داري کنم. اميدوارم مسئولان دادستاني مساعدت کنند و هرچه زودتر مشکل ما را حل کنند. اگر ما اين تيم را اداره نمي‌کرديم جواناني که الان براي اين تيم بازي مي‌کنند و مي‌درخشند ديگر حضور نداشتند. هيات مديره باشگاه هم من را به شدت تحت فشار گذاشته که چه زماني مشکل مالکيت باشگاه حل مي‌شود. من هم مجبورم به آن‌ها فقط وعده بدهم. اميدوارم هرچه زودتر مشکلات‌مان حل شود.
وي اضافه کرد: ما تا امروز حدود 6 ميليارد تومان هزينه‌ کرده‌ايم و اميدوارم هرچه زودتر مشکلات‌ ما حل شود.
استيلي در پاسخ به سوال ايسنا درباره شايعه انتقال طالب‌لو به باشگاه استقلال نيز گفت: طالب‌لو يا هر بازيکن ديگري که بخواهد نيم فصل از تيم ما جدا شود بايد باشگاه مقصدش درخواست رسمي ارائه کند. اگر شرايط مهيا بود مي‌تواند به آن تيم برود. تا اين لحظه هم هيچ درخواست رسمي از سوي باشگاه استقلال به دست ما نرسيده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن