تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804771905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدمی: با رکوردهایی که در تمرینات زدم در آلماتی باید مدال بگیرم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قدمی: با رکوردهایی که در تمرینات زدم در آلماتی باید مدال بگیرم تهران - ایرنا - وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی که دومین حضور جهانی خود را چند روز آینده در قزاقستان تجربه خواهد کرد، اعتقاد دارد که با رکوردهایی که در تمرینات از خود برجای گذاشته، باید در آلماتی مدال بگیرد.


کیا قدمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در پاسخ به این سووال که چرا کیا قدمی را بعد از حدود یک سال در تیم ملی و آن هم در رقابت های جهانی خواهیم دید؟ افزود: به دلیل آنکه من هم مانند سایر ملی پوشان تمرین کردم و عرق ریختم و با صلاحدید کادر فنی به تیم ملی دعوت شدم.
وی اظهار داشت: بعد از بازیهای آسیایی اینچئون دوباره به تیم ملی دعوت شدم و خدا را شکر که وضعیت جسمانی و روحی و روانی من خوب است هر چند در بازیهای آسیایی هم می توانستم به تیم ملی کمک کنم که دو هفته مانده با آن رقابت ها از اردوی تیم ملی خط خوردم.
قدمی در خصوص ارزیابی خود از رقابت های قهرمانی جهان در آلماتی قزاقستان، گفت: این رقابت ها به دلیل آنکه مرحله اول کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل است به طور حتم از رقابت های جهانی سال قبل سخت تر است.
وی با اشاره به حضور ایلین ایلیا قهرمان جهان و المپیک از دسته 94 به 105 کیلوگرم یادآور شد: به طور قطع تعداد شرکت کنندگان از سال گذشته بیشتر خواهد بود و حضور ایلین ایلیا قزاقستانی هم کار را برای ما در این دسته مشکل خواهد کرد اما با رکوردهایی که در تمرینات زدم امیدوارم در رقابت های جهانی برای کشورم مدال بگیرم.
وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی که در لیگ وزنه برداری همراه با باشگاه ذوب آهن اصفهان نتوانست رکوردهای خوبی را برجای بگذارد، ادامه داد: در آلماتی به رقبا فکر نمی کنم و فقط برای جنگیدن و پیروزی به روی تخته خواهم رفت.
وی با ابراز نارضایتی از رکوردهای خود در دو مرحله لیگ وزنه برداری اظهار امیدواری کرد که ناکامی ها گذشته را در رقابت های جهانی جبران کند.
قدمی در خصوص نتایج ضعیف نواب نصیر شلال در دسته 105 کیلوگرم بازیهای آسیایی اینچئون هم گفت: وزنه برداری رشته رکوردی است و به هیچ عنوان نتایج آنرا نمی توان پیش بینی کرد و ممکن است دو هفته پیش از آغاز رقابت ها حتی رکورد جهان را هم ارتقا دهی اما در روز مسابقات اگر بدنت جواب ندهد، نمی توانی نتیجه لازم را کسب کنی.
وی در خصوص بهمن زارع و هادی پانزوان مربیان تیم ملی هم گفت: در این مدت با ملی پوشان خوب کار کرده اند و هر مربی به طور حتم فقط به فکر موفقیت و پیشرفت تیم ملی است.
کیا قدمی که هم اکنون 24 سال سن دارد از وزنه بردارانی که برای دومین مرتبه در رقابت های جهانی بزرگسالان روی تخته خواهد رفت.
او در رقابت های قهرمانی سال 2013 آسیا با ایستادن روی سکوی سوم، صاحب نشان برنز شد.
کیا قدمی در رقابت های وزنه برداری سال 2013 جهان که درشهر وروتسلاو لهستان برگزار شد در مجموع با مهار 383 کیلوگرم (173 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 210 کیلوگرم در دوضرب) رده هفتم را به خود اختصاص داد.
در این دسته محمدرضا براری با مجموع حرکات یک ضرب و دوضرب موفق به مهار وزنه 397 کیلوگرم (176 کیلوگرم در حرکت یک ضرب و 221 کیلوگرم در دوضرب) شد و در رده چهارم قرار گرفت.
در دسته 105 کیلوگرم مسابقه های وزنه برداری قهرمانی سال 2013 جهان در لهستان 10 وزنه بردار حضور داشتند که نمایندگان ازبکستان، روسیه و لهستان مدال های طلا، نقره و برنز را تصاحب کردند.
به طور حتم در رقابت های جهانی قزاقستان تعداد وزنه برداران دسته 105 کیلوگرم چندین برابر سال گذشته خواهد بود و کیا قدمی و محسن بهرام زاده در دسته 105 کیلوگرم کار مشکلی را برابر حریفان خود خواهند داشت.
مسابقات جهانی وزنه برداری که اولین مرحله برای کسب سهمیه المپیک 2016 است، 17 تا 25 آبان ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.
اولین گروه تیم ملی وزنه برداری شامل حسین رضازاده، بهمن زارع، مجید عسکری (دسته 56 کیلوگرم)، جابر بهروزی و مرتضی رضاییان (دسته 69 کیلوگرم) برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان روز سه شنبه (13 آبان) تهران را به مقصد آلماتی ترک کردند.
گروه دوم تیم ملی وزنه برداری نیز سه شنبه هفته آینده راهی قزاقستان خواهد شد که در این گروه کیانوش رستمی، رسول تقیان،کیا قدمی، محسن بهرام زاده و بهداد سلیمی حضور دارند.
ورزشی (4)**1067**1379


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن