تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819356018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوند: نگفتم عاشق پرسپوليس هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کمالوند: نگفتم عاشق پرسپوليس هستم
فراز کمالوند در نشست مطبوعاتي بازي پرسپوليس – گسترش فولاد اعلام کرد موفقيت در پي ريسک مي آيد.

به گزارش "ورزش سه" فراز کمالوند در نشست مطبوعاتی خود گفت: من می‌دانستم که سه بازی سخت با صبا، تراکتورسازی و پرسپولیس داریم اما معتقدم که موفقیت آن سمت ریسک است. به نظر من گسترش فولاد مجموعه خوب سخت افزاری در اختیار دارد و انشاءالله در تعطیلات نیم فصل می‌توانیم با جذب چند بازیکن وضعیت تیم را بهتر کنیم ولی قاطعانه باید بگویم گسترش فولاد در لیگ باقی می ماند.

سعی می کنیم امتیاز بگیریم
بازی با پرسپولیس و استقلال فارغ از نتایجی که این دو تیم می‌گیرند همیشه سخت است و البته پرسپولیس در دو سه هفته قبل روند رو به رشدی داشته که البته چون بازی‌ها از تلویزیون پخش نمی‌شد اطلاعات ما کمتر از گذشته نسبت به این تیم است اما سعی و تلاش می‌کنیم دست پر به تبریز برگردیم.

بدون بازی خانگی
من در حدود 23-22 روز است که به گسترش فولاد آمدم اما از همان بدو ورود دو بازی با صبا و تراکتورسازی خارج از خانه داشتیم چرا که مقابل تراکتورسازی هم در یادگار امام بازی کردیم اما فردا هم باید در ورزشگاه آزادی به میدان برویم و این شانس ماست که سه بازی میزبان نباشیم. البته محمد مختاری را به دلیل نظام‌وظیفه در اختیار نداریم و علیرضا نقی‌زاده هم سه اخطاره است و او را هم در بازی فردا نداریم.

دروغه ...!
اینکه می پرسید از هفته ششم خبر داشتم به جای مهدی تارتار سرمربی گسترش فولاد خواهد شد، باید تنها این نکته را بگویم که لباس هم به اندازه کافی به تبریز نبرده بودم و پس از رسیدنم به این شهر از طریق فرودگاه گفتم لباسهایم را برایم بفرستند. این مسائل همیشه وجود دارد و شایعاتی است که مطرح می‌شود. قطعا اینگونه نبوده زیرا باشگاه گسترش فولاد از سرمربی خود حمایت می‌کند تا با آرامش به کار خود بپردازد.

ریسک کرده ام
روزی که من هدایت گسترش فولاد را بر عهده گرفتم می‌دانستم که سه بازی سخت مقابل صبا در قم، تراکتورسازی در تبریز و پرسپولیس در آزادی داریم. من می‌توانستم بایستم و پس از بازی با پرسپولیس هدایت تیم را بر عهده بگیرم اما این کار را نکردم زیرا با مسئولان باشگاه توافق کردیم که اگر چنین اتفاقی بیفتد زمان کافی برای شناخت تیم ندارم و در نیم‌فصل نمی‌توانیم برای جذب بازیکن اقدام کنیم اما با پذیرفتن هدایت تیم 4 بازی پیش از نیم‌فصل می‌توانستیم با آشنایی بیشتری به تعطیلات برویم. من نسبت به برخی بازیکنان از جمله جابر انصاری که در لیگ برتر بازی کرده آشنا بودم اما نسبت به برخی دیگر آشنایی کافی نداشتم. به همین دلیل این ریسک را کردم و مسئولیت را پذیرفتم. به هر حال بخشی از موفقیت در ریسک است. روی کاغذ هم بازی مقابل صبا در قم، تراکتورسازی در تبریز و پرسپولیس در آزادی دشوار است اما من این موضوع را پذیرفتم تا با تیم آشنا شوم.

هرکسی در کودکی پرسپولیسی یا استقلالی بوده
من نگفتم عاشق پرسپولیس هستم. در هر تیمی که کار کنم عاشق آن تیم هستم اما به هر حال بر هر کسی از کودکی علاقه‌‌ای وجود داشته که یا استقلالی بوده و یا پرسپولیسی که در مورد من این موضوع وجود داشته است. اما مطمئن باشید این مسئله تأثیری در عملکرد نخواهد داشت.



گسترش فولاد تبريز فراز کمالوند (سرمربي)ليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/14 13:21  تعداد بازدید: 2,553





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن