تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820237436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موج گسترده حملات سایبری در دهه آینده


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: متخصصان امنیت آی تی هشدار می‌دهند موج گسترده‌ای از حملات سایبری علیه شبکه‌های ارتباطی در راه است و این حملات که در دهه آینده رخ می دهند تبعات جبران ناپذیری خواهند داشت.




موج گسترده حملات سایبری در دهه آینده


 


 

متخصصان امنیت آی تی هشدار می‌دهند موج گسترده‌ای از حملات سایبری علیه شبکه‌های ارتباطی در راه است و این حملات که در دهه آینده رخ می دهند تبعات جبران ناپذیری خواهند داشت.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، کارشناسان می‌گویند حملات مذکور منجر به آسیب‌های فراوان مالی و امنیتی خواهد شد. این بخشی از یافته های موسسه Pew است که در گزارش زندگی دیجیتال در سال ۲۰۲۵ منتشر شده است. بر این اساس ۶۱ درصد از متخصصانی که در این پژوهش مورد پرسش قرار گرفته اند می‌گویند که حملات سایبری آینده ده‌ها میلیارد دلار خسارت به بارمی آورند و حتی می‌توانند امنیت یک کشور و توان دفاعی آن را به خطر بیندازند.

۳۹ درصد دیگر هم نظر مخالف داشته و معتقدند به لطف ارتقای تلاش های حفاظتی و امنیتی چنین حملاتی در کار نخواهد بود. بررسی یاد شده با همکاری ۱۶۴۲ متخصص و طراح اینترنت در سال های اخیر تهیه شده است.

از جمله بخش هایی که در صورت وقوع حملات عمده در معرض خطر خواهند بود می توان به بخش های دفاعی، انرژی، بانکی، حمل و نقل، آب و برق و .... اشاره کرد. در این میان دغدغه اصلی متخصصان امنیتی این است که آیا ابزار امنیتی به همان سرعت پیشرفت ابزار هکری ارتقا خواهند یافت یا خیر.


مرجع : خبرگزاری فارس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن