تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805314741




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تراکتور- استقلال، هماورد خطیبی جوان با قلعه نویی باتجربه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تراکتور- استقلال، هماورد خطیبی جوان با قلعه نویی باتجربه تبریز - ایرنا - دیدار دو تیم پرطرفدار و محبوب تراکتورسازی ایران و استقلال تهران بدون تردید مهمترین، مهییج ترین و حساس ترین بازی لیگ برتر باشگاه های ایران به شمار می رود که تقابل سرمربیان نسل جدید و باتجربه آنها می تواند برای علاقمندان صحنه ای دلنشین و زیبائی از این بازی مهم باشد.


به گزارش ایرنا، از زمانی که تراکتورسازی ایران از فصل نهم لیگ برتر پس از هفت سال دوری از سطح اول فوتبال ایران به این عرصه وارد شد، همواره صف آرایی این تیم محبوب با خیل عظیم هوادارانش با استقلال تهران برای فوتبال کشور هیجان انگیز بوده و با ارایه فوتبالی زیبا از سوی هر دو تیم علاقمندان را از یک بازی هجومی و دیدنی سیراب کرده اند.
رویارویی تراکتور ایران امسال که نسبت به سال های قبل به کلی چهره عوض کرده و فوتبالی هجومی بدون توجه به نام و اعتبار رقبای خود ارایه می کند، با استقلالی که هنوز جزو مدعیان اصلی به شمار رفته و همچنان روی نیمکت مربیگری اش قلعه نویی را می بیند، بسیار متفاوت از فصل های گذشته خواهد بود.
تقابل دو تیمی که در سمت سرخ آن یک مربی جوان، بومی و موفق مثل رسول خطیبی قرار گرفته و در سمت آبی یک مربی باتجربه و کارنامه دار قلعه نویی که این تقابل می تواند به دوئلی بزرگ و 90 دقیقه ای برای برتری جویی هر یک از این دو مربی تبدیل شود.
خطیبی به عنوان نیروی پرورش یافته مکتب فوتبال تبریز پس از سپری شدن 13 هفته از لیگ برتر نتایجی بسیار درخشان و به زعم عده ای از کارشناسان غیر قابل باوری را کسب کرده که ادامه این روند می تواند این مربی خلاق، بومی و جوان را به مربی بی همتا و بدون رقیب برای فوتبال تبریز و تراکتورسازی بدل کند که شاید تا مدت ها جانشینی برای وی نتوان پیدا کرد.
سرمربی جوان تراکتورسازان از توان مدیریتی و فنی بالایی برخوردار است که استفاده از نظرات منتقدان و توجه به توصیه های کارشناسان امر به این ویژگی مهم وزن قابل توجهی داده که در امتداد این شاخص های مهم و مثبت مربیگری، بهره گیری از کادر فنی و پزشکی مجرب توانسته تیم محبوب ایرانی ها و آذری ها را امروز صدرنشین بلامنازع لیگ برتر کند.
اما در آن سوی میدان سرمربی سرد و گرم چشیده ای به نام امیر قلعه نویی قرار دارد که طی یک دهه اخیر تنها مربی ایرانی بوده که توانسته با تیم های استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و حتی مس کرمان نتایج خوب و منحصر به فردی کسب کند.
تجربه بالای قلعه نویی، بهره گیری از بازیکنان تاثیرگذار در خطوط سه گانه و همچنین تلاش های بی وقفه پیش از فصل برای بستن تیمی مقتدر از جمله ویژگی ممتاز و بارز این مربی 51 ساله است که خود از پرورش یافتگان مکتب شاهین تهران به شمار می رود.
البته تقابل پیش فصل خطیبی و قلعه نویی در جام شهدای تهران با نتیجه 2 بر 1 به نفع سرمربی جوان سرخ های تبریز پایان یافت.
در هر حال روز جمعه هفته جاری می تواند برای فوتبال ایران یکی از روزهای فراموش نشدنی به شمار رود که در آن دو تیم تراکتورسازی با مربی بومی و جوان و البته با بازیکنان با انگیزه و بدون ستاره و استقلال با مربی شناخته شده و بازیکنان اسم و رسم دار و پر از ستاره به مصاف هم می روند.
بدون تردید در این روز ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز لبریز از مشتاقان ورزش خواهد شد تا بار دیگر به لطف وجود و رویارویی تیم های ریشه دار، ورزشگاه های بدنمای کشور به دلیل نبود تماشاگر، جلوه ای ویژه به خود بگیرد که به طور قطع لحظات خاصی را از طریق دوربین های عکاسی به ثبت خواهد رساند.
انتظار هواداران فوتبال کشور نیز از هر دو تیم ارایه بازی زیبا، تهاجمی و به دور از هرگونه مسایل حاشیه ای است که البته با وجود دو مربی موفق لیگ امسال تحقق این خواسته دور از ذهن نخواهد بود.
تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران تاکنون در لیگ برتر باشگاه های کشور طی فصل های اول، نهم، دهم، یازدهم، دوازدهم و سیزدهم، 12 بار به مصاف هم رفته اند که هر کدام چهار پیروزی، چهار شکست و چهار تساوی را به ثبت رسانده اند که نقطه جالب توجه این بازی های تعداد گل های زده برابر هر دو تیم است که این عدد برای استقلال و تراکتورسازی 15 است.
این آمار رقابت سخت و نفس گیر تراکتور و استقلال در لیگ برتر را نشان می دهد.
گزارش از: سیدیحیی مرتضایی
587/7236


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن