تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803915571




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيانيه جمعي از ايثارگران هنرمند و فرزندان شهداي اداره ارشاد فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
در حمايت از فعاليت هاي فرهنگي ارشاد فارس صورت گرفت: بيانيه جمعي از ايثارگران هنرمند و فرزندان شهداي اداره ارشاد فارس جمعي از ايثارگران هنرمند و فرزندان شهداي اداره کل فرهنگ وارشاداسلامي استان فارس و ادارات تابعه درحمايت از فعاليت هاي فرهنگي هنري ودين محور اين مجموعه بيانيه اي صادر کردند.
به گزارش موج از شيراز، متن بيانيه به شرح ذيل است:
در اين برهه از زمان كه مظاهر تمدن، اذهان و قلوب جهانيان را مسخّر ساخته است، افراد و گروه هاي مغرض يا كم اطلاع و يا ساده لوح به تحريك سياستمداران جهان خوار، مي كوشند كه دين اسلام و فرهنگ اسلامي و ارزش هاي حاكم بر آن را مخالف و مخرب زندگي و پيشرفت معرفي كنند و براي رسيدن به اهداف خود نسل جوان ما را آماج دسيسه هاي فرهنگي قرار دهند. بنابراين بر ماست كه در راه شناخت يا بازشناسي فرهنگ اصيل اسلامي، خصوصاً ارتقاي فرهنگ ايثار و شهادت گام هاي موثرتري برداريم; زيرا فرهنگ ايثار و شهادت امام حسين(ع) حرکتي هنرمندانه بود که از دل آن هزاران آثار هنري بديع در ايران و جهان آفريده شد.
وقتي حسين(ع) فرياد مي زند: «هل من ناصر ينصرنى؟» (آيا کسى هست که مرا يارى کند؟) مگر نمى‏ دانست که ياري رساني نيست! اين پرسشي است از تاريخ فرداى بشرى و از همه ما،
اکنون پس از 1400 سال، آيا کسي هست که در پاسخ به " هل من ناصر ينصرني" حسين(ع)، پاسداشت فرهنگ عاشورايي اش باشد؟ آيا اين ندا، نداي حرمت گذاردن به فرهنگ شهادت و شهيدان در خون غلتيده نيست؟
نيک مي دانيم که براي لبيک به نداي حسين(ع) بايد از زينب ، اين پيام آور واقعه خون بار کربلا حمايت کرد. به قول دکتر شريعتي "رسالت پيام از امروز آغاز مي شود" اين رسالت از زبان زني بيان مي-شود که بار سنگين رسيدن به اهداف حسيني را بر دوش دارد.
و اما شهيدان، جانبازان و ايثارگران کشور اسلامي ايران با توجه به همين فرهنگ ايثار و شهادت است که در برابر نابرابري ها ايستادگي کرده و پرچم سرافرازي کشورمان ،دينمان و عزتمان را بر افراشته اند.
آري هم رزمان ديروزمان درجبهه نبردِ نظامي، امروز در عرصه يشبرد فرهنگ، هنر و ادب فارس در جبهه اي ديگر که شايد حساس تر و ناديدني تر از جبهه جنگ درجبهه اشاعه فرهنگ انسان مداري که ريشه در دين و قيام سرور و سالار شهيدان دارد، بجنگند.
اين بزرگان همانا: هنرمندان، ايثارگران استان فارس و جامعه هنري فارس وهمچنين هنرمندان و فرزندان شهدا هستندکه از اقدامات هنردوستانه و انساني شخصيتي متواضع و هنردوستي همچون دکتر بهزاد مريدي حمايت مي کنند. و آرزو دارند دهه عاشورا نيز همچون دهه فرهنگ پربار و پرانرژي و دقيق و منظم و هنرمندانه در جهت بزرگداشت واقعه بزرگ عاشورا برگزار شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن