تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیلی خواهان میزبانی جام جهانی 2030 است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شیلی خواهان میزبانی جام جهانی 2030 است تهران- ایرنا- شیلی علاقه مند میزبانی جام جهانی 2030 فیفا است، در حالی که آرژانتین برای برگزاری این تورنمنت درخواستی نخواهد داد.


به گزارش خبرگزاری رویترز، سرخیو خادو رییس فدراسیون فوتبال شیلی که روز دوشنبه مجددا به ریاست این نهاد انتخاب شد، گفت کشورش با نهاد حاکم بر فوتبال جهان برای میزبانی این رقابتها با اروگوئه یا به تنهایی گفت وگو کرده است.
خادو پیشتر علاقه مندی شیلی را برای میزبانی جام 2030 برپایه تجربه میزبانی رقابتهای کوپا آمریکا در سال آینده و جام جهانی زیر 17سال اعلام کرده بود.
آرژانتین نیز به عنوان میزبان احتمالی جام 2030 مطرح شده است، اما میگوئل آنخل سیلوا نایب رییس فدراسیون این کشور ظاهرا این موضوع را رد کرده است.
روزنامه لا ترسرا به نقل از وی نوشت: آرژانتین به جام جهانی 2030 فکر نمی کند. اگر از من بطور مشخص بپرسید آرژانتین برای برگزاری این جام درخواست نخواهد داد.
جام جهانی 2030 صدمین سال برگزاری این تورنمنت است که هر چهار سال یک بار برگزار می شود. جام جهانی 1930 به میزبانی اروگوئه برگزار شد و بسیاری مایل به بازگشت این جام به آمریکای جنوبی در صدمین سال برگزاری آن هستند.
شیلی میزبان جام 1962 بوده است و در جام جهانی امسال عملکرد خوبی ارائه کرد. این کشور در مرحله دوم در ضربات پنالتی مغلوب میزبان شد و حذف شد.
ورزشی**1584


14/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن