تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819991798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تردد 55 هزار زائر از مرز مهران به عتبات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ آبان ۱۳۹۳ (۸:۵۸ق.ظ)
تردد 55 هزار زائر از مرز مهران به عتبات فرمانده انتظامي استان ايلام از امنيت کامل در مرز بين‌المللي مهران براي ورود و خروج زائران عتبات عاليات خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار علي دولتي در حاشيه بازديد از پايانه مرزي مهران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد زوار به صورت کارواني و انفرادي در مرز مهران صورت مي‌گيرد که توصيه مي‌شود حتما زائران در قالب کاروان‌هاي مجاز حج و زيارت به کشور عراق اعزام شوند چون استفاده از کاروان‌ها علاوه بر تأمين امنيت آنان در کاهش هزينه‌هاي آنان نيز تأثير ويژه‌اي دارد.
وي ضمن تقدير از مردم ايلام به واسطه پذيرايي از زوار عتبات عاليات اظهار داشت: کار تردد زوار در مرز مهران در حال انجام است و اين روند با آرامش و امنيت ويژه‌اي در حال برگزاري است.
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: با توجه به اينکه در اين ايام تردد زائران عتبات عاليات زياد بوده، اما؛ با رصد تهديدات امنيتي در کشور عراق نيروي انتظامي با آمادگي کامل تدابيري لازم براي ورود و خروج زائران انديشيده است.
وي با بيان اينکه تمام توان انتظامي و مرزباني در اين ايام به کار گرفته مي‌شود تا زائران با خيال راحت ورود و خروج کنند، افزود: تردد در مرز مهران به کشور عراق به صور عادي و روان صورت مي‌گيرد، مردم نگران نباشند.
فرمانده انتظامي استان ايلام با اشاره به اينکه کليه ترددها با ويزا صورت مي‌گيرد خاطرنشان کرد: علاوه بر نيروي انتظامي تمام دستگاه‌هاي مربوطه و امنيتي پاي کار هستند و به صورت شبانه روز انجام وظيفه مي‌کنند.
سردار دولتي ادامه داد: از شروع ماه محرم تاکنون بيش از 55 هزار نفر عاشق اباعبدالله حسين (ع)، از مرز بين‌المللي مهران به کشور عراق تردد کرده‌اند.
وي اضافه کرد: تردد خيل عظيم زوار از اين مرز بدون هيچ گونه مشکلي همچنان ادامه دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن