تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818987472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفوری: سطح واترپلو ژاپن فراتر از آسیاست


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
غفوری: سطح واترپلو ژاپن فراتر از آسیاست
نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو گفت: سرسخت‌ترین حریف ما در این دوره از مسابقات قهرمانی جوان آسیا تیم ملی ژاپن است.


نادر غفوری رئیس کمیته فنی واترپلو کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ملی واترپلو جوانان ایران دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد و امسال برای حفظ این مقام و مدال نقره باید نهایت توان خود را بکار گیرد.  
 
وی تصریح کرد: واترپلوئیست‌های جوان ایران مدت‌هاست که زیر نظر فدراسیون فعالیت حرفه‌ای خود را دنبال می‌کنند. طبق سیاستی که کمیته واترپلو دارد آن‌ها به تدریج به تیم ملی بزرگسالان تزریق می‌شوند.  

وی گفت: کشورهای آسیایی به خصوص منطقه شرق سرمایه‌گذاری گسترده و وسیعی را در رشته واترپلو انجام داده‌اند. 

باتوجه به این مسأله این دوره از پیکارهای قهرمانی جوانان آسیا از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. براین اساس باید بگویم که درحال حاضر ژاپن در رشته واترپلو سطح خود را از آسیا جدا کرده و در سطح جهانی کارش را دنبال می‌کند شکست این تیم کار راحتی نیست.  
 
وی یادآور شد: در دوره گذشته طی صحبتی که کادرفنی و مسئولان تیم ملی واترپلو جوانان ژاپن داشتم آن‌ها اذعان کردند که تیم را برای حضور پر قدرت در المپیک آماده می‌کنند و در طول مدت 8 سال برنامه‌های گسترده‌ای برای این تیم ترتیب داده و به مرحله اجرا می‌گذارند.
 
مسئول کمیته فنی واترپلو در ادامه درخصوص سطح آمادگی ملی‌پوشان جوان کشورمان گفت: باتوجه به آن که این بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود درگیر مسابقات لیگ بودند زمانی که اردوهای تمرینی آن‌ها برگزار می‌شد با آمادگی کامل کار را شروع می‌کردند. مسابقات باشگاهی بر اساس ملی پوشان جوان کشور به مثابه بازی تدارکاتی و دوستانه بود و کادرفنی با بررسی عملکرد ملی‌پوشان در این دیدار‌ها نقاط ضعف و قوت هربازیکن را به خوبی آنالیز کرد.  
 
غفوری گفت: این اردوهای تدارکاتی در قالب لیگ شامل حال تیم ملی واترپلو ساحلی رده سنی بزرگسالان نیز می‌شود چرا که ملی‌پوشان با قرار گرفتن در کوران پیکارهای باشگاهی از آمادگی فنی مطلوبی برخوردار شدند.  
 
وی تصریح کرد: خوشبختانه رنج سنی تیم ملی واترپلو بزرگسالان ایران چندان زیاد و پیر نیست و ما می‌توانیم به آینده درخشان این رشته امیدوار باشیم سعی کردیم با اعزام تیم‌های ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا و تیم واترپلو ساحلی به بازی‌های ساحلی آسیا و همچنین پذیرفتن میزبانی جام باشگاه‌های آسیا تا پایان سال جاری تقویم اجرایی مخصوص واترپلوئیست‌ها را پر کنیم تا آن‌ها به این ترتیب همیشه آماده باشند. 

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن