تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820234970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«تولي» و «تبري» درس‌هاي اصلي نهضت حسيني است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آبان ۱۳۹۳ (۲۳:۳۸ب.ظ)
عضو مجلس خبرگان رهبري: «تولي» و «تبري» درس‌هاي اصلي نهضت حسيني است عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: دوستان و عاشقان اباعبدالله (ع) بايد همانند اصحاب و ياران امام حسين (ع) نسبت به دشمن خود ابراز تبري کنند و آن را در رفتار و گفتار خود نشان دهند.
به گزارش خبرگزاري موج،آيت‌الله احمد بهشتي با اشاره به عاشوراي حسيني و شهادت اباعبدالله (ع) اظهار کرد: ماه محرم و روز عاشورا در همه جاي ايران اسلامي شور حسيني برپا است که اين شور حسيني براي امروز نيست بلکه بيش از 1400 سال است که جريان دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اهميت تولي و تبري در اسلام افزود: شيعيان‌‌ همان طور که براي امام حسين (ع) ابراز محبت مي‌کنند بايد با دشمن اباعبدالله (ع) هم ابراز دشمني کرد، ما بايد تولي و هم تبري را با هم داشته باشيم.
آيت‌الله بهشتي بيان کرد: تبري بدون تولي بي‌نتيجه است طرفداران دين و پيروان امام حسين (ع)‌‌ همان اندازه‌اي که نسبت به امام حسين (ع) و خاندان ايشان علاقه دارند بايد نسبت به يزيد و راه و منش او ابراز نفرت کنند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به واقعه عاشورا و شهادت امام حسين (ع) عنوان کرد: در سرزمين کربلا ياران امام حسين (ع) به امام اخلاص داشتند و نسبت به دشمن او يزيد ابراز تبري داشتند و در برابر او ايستادگي کردند.
استاد حوزه علميه قم با اشاره به اهميت شناخت يزيد زمان و ابراز دشمني با او تصريح کرد: امروز هم دوستان و عاشقان اباعبدالله (ع) بايد همانند اصحاب و ياران امام حسين (ع) نسبت به دشمن خود ابراز تبري کنند و آن را در رفتار و گفتار خود نشان دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن