تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802764878




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در شرایطی که تیم‌های پایه مردان نتیجه نمی‌گیرند بانوان می‌درخشند ایراندوست: اگر بم از نظر بدنی اینقدر آماده است خوشا به حال تیم ملی!/تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در شرایطی که تیم‌های پایه مردان نتیجه نمی‌گیرند بانوان می‌درخشند
ایراندوست: اگر بم از نظر بدنی اینقدر آماده است خوشا به حال تیم ملی!/تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان می‌گوید حالا که اعتقاد دارند من مربی تمام عیار نبودم مربیان داخلی زیادی داریم که می‌توانند از آنها استفاده کنند. تا کی قرار است مربیان ایرانی را بکوبند؟

خبرگزاری فارس: ایراندوست: اگر بم از نظر بدنی اینقدر آماده است خوشا به حال تیم ملی!/تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟



مریم ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست تیم ملوان مقابل شهرداری بم در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: من در بازی با ایلام و همچنین شهرداری بم همراه تیم بودم. بازیکنان ما 6-5 ماه تمرین کرده بودند، اما خودشان هم می‌گفتند تمرینی که داشته‌اند به اندازه این 6-5 ماه نبوده است. وی درباره 4 گلی که از بم دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: 4 گل زیاد بود، اما فکر می‌کنم با وجود بازیکنانی که دقیقه 85 چند بازیکن ما را دریبل می‌کنند این بازی می‌توانست حتی 10 گل دیگر داشته باشد. از نظر بدنی بم آماده بود یا آنها خیلی تمرین کرده‌اند یا ملوان خیلی ضعیف شده است.این علامت سوال از بازی این هفته ما وجود دارد. اگر این بازی 120 دقیقه هم می‌شد ما تغییری نمی‌کردیم چون توان بچه‌ها نمی‌رسید. * بازیکنان بم از نظر بدنی ماورایی بودند ایراندوست افزود: بازیکنان بم از نظر بدنی ماورایی بودند که این خودش جای تفکر دارد. اگر این بازیکنان از نظر تمرینی اینقدر آماده هستند پس خوشا به حال تیم ملی! نیمه اول بازی یک بر صفر بود، اما نیمه دوم انگار آنها بازیکنان دیگری بودند. مربی سابق تیم فوتبال ملوان درباره اینکه بازیکنان این تیم دوست دارند شما برگردید، گفت: همین الان هم می‌گویند. به آنها گفته‌ام من 6-5 ماه در تمرینات نبوده‌ام، اما بازیکنان این درخواست را دارند. ملوان 3 بازی سخت دیگر دارد؛ به آنها قول داده‌ام در بازی با آینده‌سازان همراه‌شان باشم. بعد از بازی با آینده‌سازان در این باره تصمیم می‌گیرم. * از بازگشت مظفر خوشحال شدم وی درباره بازگشت مظفر به مسابقات لیگ، عنوان کرد: در اینکه در حق بعضی‌ها اجحاف شد شکی نیست. از برگشت مظفر خوشحال شدم چون بازیکنانش واقعا او را دوست دارند و اگرچه شاید او در تیم ملی نباشد اما می‌تواند بازیکن پرورش داده و به تیم ملی تحویل دهد. سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان درباره اظهارات شجاعی مبنی بر اینکه گفته بود مربی تمام عیار ایرانی برای هدایت تیم ملی نداریم، تصریح کرد: مصاحبه او را خواندم و می‌دانم حرف او نیست. من قلباً شجاعی را دوست دارم. وی در این 6-5 سال فوتبال را متحول کرده است. در دیدار تیم نوجوانان با بردی که مقابل اردن داشتیم نشان دادیم دیگر بازیکنان ترسی از این کشور ندارند و در زمانی که تیم‌های پایه در مردان نتیجه نمی‌گیرند در بانوان می‌درخشند.  

* در حق فوتبال بزرگسالان ظلم شد ایراندوست ادامه داد: کسی که در رأس قرار دارد باید فکری به حال فوتبال بزرگسالان داشته باشد و تصمیم درستی بگیرد. در حق فوتبال بزرگسالان ظلم شد. همان طور که برای تیم نوجوانان و جوانان مربی انتخاب کرده‌اند برای بزرگسالان هم تصمیم درستی بگیرند. ما مربیان خوبی در ایران داریم. مربی بم، دلوار کشتی و آینده‌سازان مربیان خوبی هستند. اگر می‌گویند ایراندوست تمام عیار نیست از مربی بم که چند سال این تیم را قهرمان کرده استفاده کنند. اجازه دهیم مربیان ایرانی کار کنند. تا کی می‌خواهند مربیان ایرانی را بکوبند؟ از زمانی که کاستا مربی تیم ملی بود و فوتبال را به عقب برگرداند تا الان 9 ماه می‌گذرد که تیم ملی تعطیل است و اردویی نداشته است. بازیکن سابق ملوان افزود: جایی خواندم که گفته بودند اینها دوره مربیگری ندیده‌اند، اگر این طور است پس کلاسی که محصص برای ما گذاشت چه بود؟ یک زمانی می‌گفتند ایراندوست زبان انگلیسی را نمی‌داند به همین دلیل به فلان سفر نفرستادیم. ما باید حرفه‌ای کار کنیم و توجیه به این شکل درست نیست. صداقت در گفتار و راستی در رفتار آدم را موفق می‌کند. انتهای پیام/ی

93/08/13 - 10:05





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن