تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ واعـظـى مـؤثرتر از نصيحت نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819605100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم عاشورای حسینی در لبنان آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با مشارکت گسترده شیفتگان خط سرخ شهادت و مقاومت مراسم عاشورای حسینی در لبنان آغاز شد بیروت - ایرنا - مراسم پرشور و بزرگ عاشورا و عزاداری حسینی امروز سه شنبه در لبنان بویژه ضاحیه جنوبی بیروت راس ساعت 7 صبح به وقت محلی (8:30 به وقت تهران) با حضور شیفتگان اهل بیت (ع) و خط سرخ شهادت و مقاومت آغاز شد.


به گزارش ایرنا، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله قرار است در تجمع عزاداران حسینی در ورزشگاه « الرایه» منطقه «الصفیر» ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی کند.
این مراسم عزاداری حسینی از مقابل مجمع سید الشهدا در منطقه الرویس ضاحیه جنوبی بیروت آغاز می شود و تا ورزشگاه الرایه ادامه می یابد و سپس عزاداران در این ورزشگاه تجمع می کنند و درخاتمه دبیرکل حزب الله سخنرانی خواهد کرد.
مراسم عاشورای امسال در حالی برگزار می شود که گروه های تروریستی تکفیری برای هدف قرار دادن این مراسم با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و تروریست های تکفیری انتحاری بارها تهدید کرده اند.
دبیرکل حزب الله لبنان که شخصا دوشنبه شب در مراسم ویژه شب عاشورا در مجمع سیدالشهدا منطقه الرویس ضاحیه جنوبی بیروت حضور یافت و سخنرانی کرد از عاشقان اهل بیت (ع)و عزاداران حسینی دعوت کرد تا در مراسم روز عاشورا حضوری پرشور داشته باشند.
وی بارها تاکید کرده است: با تهدیدهای امنیتی و تروریستی و با استفاده از خودروهای بمب گذاری شده و انتحاری ها نمی توانید میان ما و حسین ما فاصله بیاندازید.
نیروهای ارتش و امنیتی رسمی ، نیروهای حزب الله وجنبش امل از چند روز قبل بویژه از اولین ساعت امروز سه شنبه با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی از جمله در مسیر برگزاری مراسم عزاداری و اطراف و داخل مساجد ، حسینیه ها ، تکایا و مجمع سیدالشهدا تلاش می کنند تا مانع هرگونه جنایت تروریستی تکفیری ها شوند.
فرماندهی نیروهای امنیت داخلی لبنان ( پلیس) ورود هرگونه وسیله نقلیه به ضاحیه جنوبی بیروت را تا عصر امروز سه شنبه و پایان مراسم روز عاشورا ممنوع کرده و هیچگونه خودرویی در کنار خیابان ها پارک نشده است.
همزمان با مراسم مرکزی حزب الله در ضاحیه جنوبی بیروت در شهرها و شهرک های مختلف لبنان ازجمله هرمل، بعلبک ، صور، صیدا و نبطیه نیز مراسم هایی پرشور برگزار شده است.
خاورم ** 1324


13/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن