تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه الرحمن الرحيم، شيطان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي:بيل مي تواند مقابل ليورپول بازي کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي:بيل مي تواند مقابل ليورپول بازي کند
کارلو آنچلوتي، سرمربي رئال مادريد، تاييد کرد که گرت بيل، ستاره ولزي تيمش، مي تواند در ديدار فردا شب مقابل ليورپول به ميدان برود اما تاکيد کرد که هنوز در مورد حضور اين بازيکن در ترکيب اصلي تصميم نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، بیل به دلیل مصدومیت، 5 دیدار اخیر رئال در همه رقابتها را از دست داد اما اکنون آماده دیدار برگشت مقابل حریف مرسی سایدی در چمپیونزلیگ است.
آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" بیل خوب است. تنها تردید من این است که او را در ترکیب اصلی قرار بدهم یا اینکه از بازیکنانی که در چند دیدار اخیر به حضور در کنار هم عادت کرده اند، استفاده کنم. در این مورد فردا تصمیم می گیرم."
کارلتو همچنین اعلام کرد که آسیر اییارامندی و سامی خدیرا هم شرایط بازی کردن در دیدار فردا شب را دارند اما دنی کارواخال و فابیو کوئنترائو اندکی مشکل دارند.
" دنی یک مصدومیت جزئی از ناحیه همسترینگ دارد و احتمالا تا پایان هفته بهبود خواهد یافت. کوئنترائو هم تحت درمان است."
رئال این هفته با پیروزی 4-0 مقابل گرانادا و کسب یازدهمین پیروزی پیاپی، به صدر جدول لالیگا صعود کرد و آنچلوتی تایید کرد که تیمش در اوج قرار دارد:" ما در حال حاضر خوب بازی می کنیم و همه راضی هستیم. کاملا می دانیم که هر دیدار بسیار مهم است. ما به همان شکلی که مقابل گرانادا بازی کردیم، مقابل لیورپول قرار خواهیم گرفت.
ما اعتماد به نفس داریم و از تیمی نمی ترسیم. ما تیمی کاملا حرفه ای داریم. ما مطمئنا در دیدارهایی شکست خواهیم خورد اما تیم 100 درصد حرفه ای است؛ چه وقتی می بریم و چه وقتی می بازیم."



آنچلوتي (سرمربي)رئال مادريد



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/12 21:40  تعداد بازدید: 7





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن