تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815419685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آرين روبن: بايرن شکست ناپذير نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آرين روبن: بايرن شکست ناپذير نيست
شنبه شب بايرن مونيخ در ال‌کلاسيکوي آلمان ميزبان بروسيا دورتموند بود که اين بازي در پايان با حساب 2 بر 1 به سود باواريايي‌ها به پايان رسيد.

به گزارش "ورزش سه"،گل دورتموند را مارکو رویس به ثمر رساند و گل‌های بایرن هم توسط روبرت لواندوفسکی و آرین روبن وارد دروازه حریف شد. سایت گل مصاحبه‌ای با آرین روبن ترتیب داده که متن کامل آن را در ادامه می‌خوانید:

آقای روبن! چرا بایرن مقابل دورتموند افت کرده بود؟
روبن: در نیمه اول فشردگی لازم را نداشتیم؛ این اتفاق نباید مقابل تیمی مثل دورتموند می‌افتاد. در دقایقی از بازی به اندازه کافی تهاجمی نبودیم، فشار کافی به حریف وارد نکردیم. با این حال توانسته بودیم موقعیت‌های گلزنی خطرناکی ایجاد کنیم.

دورتموند با 17 امتیاز فاصله نسبت به بایرن در قعر جدول بوندسلیگا به سر می‌برد. دلتان برایشان نمی‌سوزد؟
روبن: نه. چرا دلسوزی. نباید دلمان بسوزد. آنها علی‌رغم جایگاهشان در جدول، همچنان تیم خیلی خوبی هستند و قادرند این عقب‌ماندگی را جبران کنند؛ من هیچ شکی در این مورد ندارم. این بازی برای آینده ما مهم بود، چونکه تجربه خوبی بود و توانستیم از آن درس بگیریم. چونکه دورتموند در چمپیونزلیگ موفق بوده است و تیم ما بعد از وقفه زمستانی با چنین حریف‌هایی بیشتر روبرو خواهد شد.

ولفسبورگ با چهار امتیاز اختلاف در تعقیب شماست. این تیم را چقدر خطرناک می‌دانید؟
روبن: نباید مدام به جدول نگاه کنیم. باید به خودمان نگاه کنیم. ما بازی‌ را آنالیز می‌کنیم تا درمورد نقاط قوت و ضعف خود شناخت پیدا کنیم. نحوه بازی ربطی به جدول ندارد. باید تلاش کنیم در کورس باقی بمانیم. مهم‌ترین مسئله این است که بازی‌هایمان را ببریم.

بعد از سوت پایان داشتی با رومان وایدن‌فلر دروازه‌بان دورتموند صحبت می‌کردی. ارتباط دوستانه‌ای به نظر می‌رسید.
روبن: احترام به همدیگر جزئی از فوتبال است. در طی نود دقیقه همه به کسب امتیاز فکر می‌کنند، همه می‌خواهند برنده شوند؛ ولی بعد از پایان بازی دیگر نمی‌شود نتیجه را عوض کرد. باید دوستی‌ها را هم در شکست هم در پیروزی ثابت کرد.








موقع زدن ضربه پنالتی خیلی سرد بودی. از قبل مشخص نشده بود چه کسی پنالتی را بزند؟
روبن: چرا. توماس مولر که معمولا اولین گزینه پنالتی‌زنی ماست در زمین حضور نداشت. برای همین من ضربه را زدم.

پپ گواردیولا عقیده داشت تا زمستان مشکلات بایرن پابرجا خواهند بود. اما اینک بایرن در بوندس لیگا دارد بدون توقف به بالا صعود می‌کند. آیا در این فصل تیم شما شکست ناپذیر است؟
روبن: شکست ناپذیر نیستیم. امروز وضعیت اینطوری است؛ دو هفته دیگر ممکن است جور دیگری باشد. من فوتبال را می‌شناسم. ما باید خودمان را نقد کنیم، همواره در تلاش برای بهتر شدن باشیم؛ نباید دست از کوشش برداریم و فکر کنیم قهرمانی از همین حالا از آن ماست. در بوندسلیگا همه تیم‌ها به دنبال کسب امتیاز و رسیدن به جایگاه‌های بالای جدول هستند.

بایرن مونیخ چند درصد راه را رفته است؟
روبن: گفتنش سخت است. هنوز جا داریم برای بهتر شدن. البته با اطمینان می‌گویم که ما بعضی وقتها خیلی خوب کار می‌کنیم، نباید این را نادیده بگیریم. تیم آ اس رم را در خانه‌اش 7 بر 1 شکست دادیم؛ مقابل دورتموند پیروز شدیم؛ اینها یعنی ما روند خوبی را رو به جلو می‌رویم. با این حال نباید کار را تمام شده پنداشت.

تا اینجای کار سخت‌ترین چالش بایرن دیدار با دورتموند بود؟
روبن: ما چندین بازی سخت داشتیم، مثلا با مونشن‌گلادباخ. اما این بار مقابل دورتموند یک بر صفر عقب افتادیم و درنهایت در نیمه دوم توانستیم بازی باخته را با برد عوض کنیم. تیممان خیلی خوب کار کرد. ذخیره‌ها هم همیشه به کمک ما می‌آیند؛ مثل این بازی.


چه انتظاری از بازی چهارشنبه چمپیونزلیگ برابر آ اس رم دارید؟
روبن: (خنده) یک بازی زیبا!


آرين روبنبايرن مونيخ



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/12 17:57  تعداد بازدید: 1,851





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن