تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820388603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاج: اعتراض استقلال وارد نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تاج: اعتراض استقلال وارد نيست
رئيس سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال ايران گفت: شوراي تامين اجازه نمي‌دهد دربي در روزي غير از جمعه برگزار شود و به همين دليل اين بازي را با يک هفته تاخير انجام مي‌دهيم.

امروز بحث به تعویق افتادن یک هفته‌ای دربی 79 توسط مسئولان مختلف سازمان لیگ مطرح شد و به این ترتیب هر دو تیم باید 7 آذر ماه به مصاف یکدیگر بروند.

به گزارش فارس، مهدی تاج در مورد دلایل این تصمیم گفت:‌طبق برنامه‌ریز‌های صورت گرفته در دوم آذر ماه در جام حذفی برای استقلال برنامه‌ریزی کردیم و به همین دلیل دربی را با یک هفته تاخیر آغاز می‌کنیم.

تاج گفت:‌ البته باید این نکته مهم را یادآور شوم که شورای تامین اجازه نمی‌دهد دیدار استقلال و پرسپولیس در روزی غیر از روز جمعه مثلا روزهای شنبه و یکشنبه برگزار شود و ما هم با این تصمیم هیچ بازی را به تاخیر نینداختیم و تنها برنامه‌ریزی و جام حذفی را با یکدیگر تغییر دادیم.

تاج در پایان در خصوص اینکه استقلالی‌ها مدعی بودند 6 ملی‌پوش در تیم ملی دارند،‌گفت: در هر صورت شاید استقلالی‌ها مدعی باشند پرسپولیس بیشتر از آنها استراحت می‌کنند اما چاره‌ای دیگری نداریم و دربی را یک هفته عقب انداختیم و به روز جمعه موکول کردیم و خود استقلالی‌ها هم این موضوع را قبول کردند. با این وجود اعتراض آنها وارد نیست و آنها در روز دوم در جام حذفی به میدان می‌روند و سپس 7 آذر سرخابی‌ها رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.


مهدي تاج (سرپرست سازمان ليگ)سازمان ليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/10 16:50  تعداد بازدید: 3,999





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن