تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804326822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصرتي: نبايد عليه رحمتي جبهه مي‌گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نصرتي: نبايد عليه رحمتي جبهه مي‌گرفتند
محمد نصرتي در بازي مقابل پرسپوليس محروم بود و به دليل 3 کارته بودن به ميدان نرفت تا در غياب او تيمش نتيجه را واگذار کند.

او معتقد است هواداران هر باشگاهی باید تیم خودشان را تشویق کنند و در همین خصوص و سایر مسائل باشگاه پیکان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

ثنایی در کارش صداقت داشت

امروز اعلام کردند مدیرعامل تغییر کرده و آقای ثنایی که سرپرست باشگاه بودند عضو هیات مدیره باقی می ماند و آقای شیعی به عنوان مدیر عامل انتخاب خواهد شد .البته هنوز این خبر به صورت رسمی اعلام نشده است. آقای ثنایی خودش نیست اما خدایش که هست.واقعا او در این مدت خوب کار کرد و من که با مدیران زیادی کار کردم می گویم ایشان مدیر توانمندی است. در حیطه وظایف من نیست که در خصوص مسائل مدیریتی صحبت کنم اما بنا بر شناختی که از آقای ثنایی داشتم این حرف ها را زدم چون آقای ثنایی با تمام وجود کار می کرد و در کارش صداقت داشت.من نمی توانم در مورد سیاست هیات مدیره و مسائل مدیریتی صحبت کنم و امیدوارم در آینده پیکان موفق شود.

صنعت ساری را می بردیم فشارها کمتر می شد

ما بازی با تراکتور را بردیم و انصافا حق مان در این بازی برد بود و می توانستیم با اختلاف گل بیشتری هم ببریم و آنها روی یک پنالتی به ما گل زدند.اما در بازی با صنعت ساری کادر فنی 6 تغییر در ترکیب داد که شاید به خاطر بازی با پرسپولیس بود و به بازیکنان استراحت دادند. به هر حال در این بازی به خاطر شرایط زمین و توپ در دقایق آخر گل خوردیم. شاید اگر این بازی را می بردیم فشارها برای بازی با پرسپولیس کمتر می شد.

واقعا نمی دانم چرا باختیم

در بازی با پرسپولیس من و ساموئل نبودیم و نتوانستیم به تیم کمک کنیم.اگر همان بازی مقابل تراکتور را انجام می دادیم می توانستیم ببریم. برای من جای سوال دارد که چرا جلوی پرسپولیس همان بازی را نکردیم با اینکه بازی با تراکتور سخت تر بود.من هم دلیل این باخت را نمی دانم و نمی توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم .من از جایگاه تماشاگران بازی را دیدم و به نظر بازی از سوی هر دو تیم بی کیفیت برگزار می شد.ما باید در بازی های آینده بهتر کار کنیم تا نتیجه بگیریم.

هواداران تیم های خودشان را تشویق کنند

نمی دانم چرا هواداران هر تیمی فقط تیم خودشان را تشویق نمی کنند؟شاید به خاطر اینکه رحمتی زمانی در استقلال بازی می کرده هواداران پرسپولیس نسبت به او واکنش نشان دادند که درست نبود. او در حال حاضر بازیکن پیکان است. هواداران هر تیمی پرسپولیس،استقلال،تراکتور،ملوان و یا هر تیم دیگری باید تیم خودشان را در حد توان تشویق کنند و واقعا به تیم حریف چه کار دارند؟

رحمتی همیشه در تبریز تشویق می شد

در بازی با تراکتور هم وقتی پنالتی گل شد من برگشتم و چیزی ندیدم. البته فیلم پنالتی را دیدم و فکر نمی کنم مساله خاصی بود و نباید بر سر یک توپ این اتفاقات بیافتد. به هر حال هواداران تراکتور هم چون تیم شان باخته بود شعار دادند. برای خودم جای تعجب داشت که علیه رحمتی شعار دادند چون او قبل از این هر بار که به تبریز می آمد به خاطر اینکه ترک زبان تشویق می شد.

مشکل نداشتیم که صدر بودیم

به هر حال ما در تیم مان مشکل داریم و اگر مشکل نداشتیم الان صدرنشین بودیم. اما این مشکلات درون خانواده است و نباید در این مورد صحبت کنم و نمی توانم مشکلات را بازگو کنم. به هر حال باید این مشکلات حل شود چون اگر به ثبات نرسیم پیکان ضرر می کند و بازیکنانی مثل ما که اسم و رسم بیشتری دارند متضرر می شوند و آسیب می بینند.


محمد نصرتيپيکانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/10 16:30  تعداد بازدید: 1,398





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن