تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803695487




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصميم ويسي به تحريم نشست‌هاي خبري


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تصميم ويسي به تحريم نشست‌هاي خبري
سرمربي تيم فوتبال استقلال خوزستان مي‌گويد قصد دارد به نشانه اعتراض نسبت به بخشيده نشدن تعداد جلسات محروميتش در هيچ کنفرانس خبري چه قبل و چه بعد از بازي شرکت نکند.

عبدالله ویسی در ابتدا در خصوص شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و ما بسیار خوب بازی را شروع کردیم. بازیکنانم در تمام نقاط زمین، تمرکز خیلی خوبی داشتند و توانستیم به سپاهان دو گل بزنیم ولی متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که این موضوع به تمرکز بازیکنانم برمی‌گردد. آنها شاید وقتی دو گل زدیم، بازی را تمام شده می‌دانستند که از دو گل زده محافظت نکردند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازیکنان حریف از خط دفاع ما عبور نکردند که بتوانند به ما گل بزنند بلکه ما از روی ضربات از راه دور گل خوردیم. به هر حال متاسفانه باختیم. در این مسابقه پرویز کریمی دروازه‌بان‌مان تمرکز کافی را نداشت و اگر کریمی آن کریمی همیشگی بود ممکن نبود که ما ببازیم و حتی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. ما بازی‌ای را که می‌توانستیم ببریم حتی نتوانستیم به تساوی بکشانیم و شکست خوردیم و شرایط مان خیلی سخت‌تر شد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چرا در این دیدار بازیکنان تیمش به ویژه دروازه‌بان، تمرکز کافی را نداشتند، گفت: نمی دانم چرا به این صورت بود. به هر حال یک روز، روز خوب یک بازیکن نیست. روز گذشته بازیکنان مان خوب بازی و تلاش کردند ولی دروازه‌بان آن چیزی که می خواستیم نبود. کریمی در این بازی خودش نبود و تمرکز کافی نداشت. البته هنوز با او صحبت نکرده ام. در کل عملکرد بازیکنانم راضی کننده بود و این که توانستیم در اصفهان به سپاهان دو گل بزنیم، عالی است و حیف است که نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان استقلال نمی توانند از گل های زده خود، محافظت کنند، عنوان کرد: این موضوع به بزرگترهای تیم برمی‌گردد که باید با صحبت کردن و انگیزه دادن به بازیکنان بتوانند تیم را حفظ کنند. ما در این بازی در دقیقه 46 نیمه اول گل تساوی را دریافت کردیم و اگر می توانستیم نتیجه یک بر صفر برده مان را حفظ کنیم و برنده به رختکن می رفتیم، خیلی فرق داشت ولی متاسفانه به این صورت نشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره استفاده از چند بازیکن جوان از جمله محمد اوسانی و گلزنی او در این دیدار، خاطر نشان کرد: اوسانی از جوانانی است که سال گذشته او را به تیم آوردیم و البته او سه چهار بار مصدوم شد و نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد ولی در این دیدار به دلیل دوندگی ای که دارد از او استفاده کردیم که خیلی خوب و راضی کننده بازی کرد و هم گل زد و هم پاس گل داد. به هر حال خیلی خوب بود و انگیزه لازم را هم داشت. ما در این مسابقه از ربانی و جعفری نیز برای اولین بار استفاده کردیم که از بازیکنان زیر 20 سال ما هستند و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی درباره این‌ گفته فرکی در کنفرانس مطبوعاتی که “انتظار چنین بازی دفاعی را از تیم ویسی نداشتم“ گفت: من فکر می کنم آقای فرکی چنین حرفی را نزده است و اگر این حرف را گفته باشد واقعا از او دلخور می شوم. تیم ما 3-4-3 بازی کرد و در خانه حریف این گونه بازی کردن شهامت می خواهد. فوروارد راست ما مهدی مومنی، فوروارد چپ مان روح الله سیف‌اللهی و نوک حمله مان محمد اوسانی بود و مدافعان چپ و راست ما نیز بارها و بارها در زمین حریف حضور پیدا کردند. به هر حال حتی اگر دفاعی هم بازی کردیم ما می خواستیم از سپاهان امتیاز بگیریم و باید تفکرات تیم های حریف برای تیم ها قابل احترام باشد. نباید به صورتی مقابل سپاهان بازی کنیم که چهار گل به ما بزند و خوشحال شوند. به هر حال این حرف، حرف آقای فرکی نیست. ما در این بازی دو گل به سپاهان زدیم. ضمن این که دو سه موقعیت مان را از دست دادیم. آن هم با توجه به این که چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداشتیم. البته سپاهان هم سه بازیکن خود را نداشت ولی تیم سپاهان کجا و تیم ما کجا.

ویسی درباره عدم حضورش در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: فشار من پس از بازی افتاد و در رختکن به من آمپول زدند و زیر نظر پزشک بودم. البته تصمیم گرفته ام اگر باشگاه اجازه دهد از این به بعد در هیچ کنفرانسی شرکت نکنم، چرا که من را محروم کردند و بعد هم جلسه ای از محرومیت من بخشیده نشد و حتی از محرومیت موسی کولیبالی نیز کم نکردند. به هر حال احتمال می دهم در کنفرانس ها شرکت نکنم. من برای تمام خبرنگاران احترام قایل هستم و حتی در مسابقات خارج از خانه یک روز قبل می‌روم تا به حرمت خبرنگاران در کنفرانس شرکت کنم ولی این بار شاید اگر باشگاه اجازه دهد، دیگر در کنفرانس‌ها شرکت نکنم.


استقلال خوزستانعبدالله ويسي (سرمربي)ليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/10 13:15  تعداد بازدید: 1,659





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن