تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819446854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: بعد از باخت اين ادعا طبيعي است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: بعد از باخت اين ادعا طبيعي است
محمد نوري که فصل گذشته و ابتداي اين فصل بدترين دورانش را در زمان علي دايي با نيمکت نشيني پشت سر گذاشت، آنقدر صبوري کرد تا امروز به يکي از بازيکنان ثابت خط هافبک پرسپوليس تبديل شده و يکي از عوامل صعود سرخپوشان در جام‌حذفي و جدول رده‌بندي ليگ‌برتر باشد.

کاپیتان پرسپولیس در گفت‌وگو با "ورزش سه" در واکنش به روزهای تلخی که در پرسپولیس پشت سر گذاشت و هرگز راضی به انجام مصاحبه علیه کادرفنی نشد، می‌ گوید: من در تمام سال هایی که در پرسپولیس بازی کردم، بالای 70درصد از مسابقات را داخل زمین بوده و در ترکیب حضور داشتم. تنها در زمان علی دایی در فصل گذشته و در ابتدای این فصل بود که حدود 60 ـ 70 درصد از مسابقات را به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمدم اما هرگز سعی نکردم با انجام مصاحبه هایی برای پرسپولیس و هوادارانش حاشیه سازی کنم.

نوری ادامه داد: دیگر همه می‌ دانند که من عاشقانه پرسپولیس را دوست دارم و سعی نمی‌ کنم به خاطر حضور خودم در ترکیب این تیم و ذهن هوادارانش را به هم بریزم. من بازیکن باشگاه هستم و هر وقت مربی صلاح بداند بازی می‌ کنم. هرگز هم اعتراضی نکردم، همیشه تلاشم این بود که بدنم را آماده نگه دارم تا در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروم؛ چه یک دقیقه، چه 90 دقیقه.

از نوری درباره حرف و حدیث هایی که پیرامون غیبت او در ترکیب پرسپولیس در بازی با سایپا به گوش می‌ رسید پرسیدیم که پاسخ داد: اصلا دوست ندارم وارد این مباحث شوم. دیگر همه من را می‌ شناسند و می‌ دانند به خاطر پرسپولیس از خیلی چیزها گذشته و خواهم گذشت. به همین خاطر اصلا دوست ندارم وارد این مسائل شوم.

او در مورد حساسیت هواداران نسبت به بازی دربی گفت: هواداران نباید ناامید باشند، هر چند که در حال حاضر تمام تلاشمان این است که گسترش فولاد را شکست دهیم و بعد به دربی فکر خواهیم کرد. به نظر من بازی با گسترش فولاد برای عقب نماندن از تیم های بالای جدول حتی از بازی دربی هم مهمتر است. از این جهت می‌ گویم که اگر ما این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم با روحیه بهتر و صددرصدی به مصاف رقیب سنتی مان خواهیم رفت.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: حضور هواداران در ورزشگاه تختی امیدوارمان کرد و به شدت باعث دلگرمی ما شد. امیدوارم همانطور که در ورزشگاه تختی از ما حمایت کردند، دوستداران و عاشقان پرسپولیس در آزادی هم بیایند تا بتوانیم بازی قبل از دربی را با انجام یک نمایش زیبا و تماشاگرپسند به پیروزی برسانیم.

نوری در مورد اظهارات مربیان و برخی بازیکنان پیکان که این پرسپولیس ضعیف ترین پرسپولیس 40 سال اخیر است توضیح داد: کاری به این مسائل ندارم، هر کس می‌ تواند نظرش را بگوید آقای ابراهیم‌زاده مربی من بوده و مطمئنا همیشه احترامشان بر من واجب است. اما پیکان حتی یک نیمچه موقعیت هم روی دروازه ما نداشت، در حالی که ما 4، 5 موقعیت عالی روی دروازه پیکان داشتیم که تنها یکی از آنها را تبدیل به گل کردیم. ضمن اینکه مهم 3 امتیاز بود که توانستیم بگیریم و خودمان را جدول بالا بکشیم. به هر حال بعد از شکست از این حرف ها زیاد زده می‌ شود، اما مهم آن است که کدام تیم به پیروزی رسیده.


محمد نوريپرسپوليس تهرانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/10 11:29  تعداد بازدید: 3,227





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن