تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815332024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS




در حالت عادی و با استفاده از اپلیکیشن های معمولی، تهیه اسکرین شات از صفحه کامل، آن هم با کیفیتی مناسب ممکن نیست. اما افزونه Awesome Screenshot برای مرورگر سافاری در iOS 8، انجام این کار را به سادگی برایتان فراهم کرده است.











برترین ها :
حتما برایتان اتفاق افتاده که در حین وبگردی با مرورگر سافاری، به صفحه جالبی برخورد کرده و به داشتن یک اسکرین شات از کل صفحه به صورت کامل احتیاج پیدا کرده اید. در حالت عادی و با استفاده از اپلیکیشن های معمولی، تهیه اسکرین شات از صفحه کامل، آن هم با کیفیتی مناسب ممکن نیست. اما افزونه Awesome Screenshot برای مرورگر سافاری در iOS 8، انجام این کار را به سادگی برایتان فراهم کرده است.

افزونه Awesome Screenshot پیش از این در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده بود و حال، با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از Extension در iOS 8، نسخه مربوط به مرورگر سافاری این سیستم عامل هم ساخته شد.

پس از نصب Awesome Screenshot، باید آن را به مرورگر سافاری اضافه کنید. برای این کار کافی است در محیط سافاری دکمه Share را زده و سپس در قسمت More گزینه اسکرین شات را فعال کنید. از این به بعد، در هر صفحه ای از مروگر با فشردن گزینه Share، آیکن اسکرین شات را هم خواهید دید و می توانید با آن از محیط وب عکس برداری کنید.

این افزونه به غیر از این که امکان عکس برداری از یک صفحه کامل اینترنتی، بدون افت کیفیت را برایتان فراهم کرده، به شما اجازه می دهد که به روی اسکرین شات های گرفته شده تغییراتی هم اعمال کنید. به طور مثال زیر یک پاراگراف مهم خط کشیده یا در گوشه ای از آن، متنی یادداشت کنید.

عکس ها هم با کیفیتی عالی و فرمت PNG در قسمت Photos ذخیره می شوند، حتی اگر مایل باشید می توانید اسکرین شات را مستقیما از محیط سافاری با دیگران به اشتراک بگذارید.

Awesome Screenshot برای iOS 8 نوشته شده و تنها با مرورگر سافاری سازگار است. اگر از کاربران iOS 8 هستید، دانلود این افزونه کاربردی را از دست ندهید.


دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS
 
دانلود برنامه Awesome Screenshot for Safari برای iOS




لینک دانلود مستقیم از iTunes













لینک

لینک


تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن