تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819236679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان برگزاري تجمع برضد اسلامگرايان را ممنوع کرد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آلمان برگزاري تجمع برضد اسلامگرايان را ممنوع کرد
در درگیری هایی که روز یکشنبه روی داد حدود چهار هزار آشوبگر که بسیاری از آنان مست بودند و نئونازی ها اشیائی را به سمت پلیس آلمان پرتاب کردند و پلیس نیز با استفاده از اسپری فلفل و ماشین های آب پاش با آنان مقابله کرد.
کد خبر: ۴۴۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۵ - 31 October 2014


به دنبال آشوبگری نئونازی‌ها در شهر کلن آلمان که 49 زخمی بر جای گذاشت، دولت آلمان برپایی تجمع گسترده نئونازی ها و تماشاچیان آشوبگر فوتبال را در برلین برضد اسلامگرایان ممنوع اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری رویترز از برلین، این ممنوعیت با نگرانی فزاینده از حملات هوایی به فرماندهی غرب برای متوقف کردن پیشروی داعش همزمان شده است. این حملات ممکن است برخی جوانان مسلمان آلمانی را که پدرانشان مهاجران مسلمان بوده اند به پیوستن به این گروه تشویق کند.

در درگیری هایی که روز یکشنبه روی داد حدود چهار هزار آشوبگر که بسیاری از آنان مست بودند و نئونازی ها اشیائی را به سمت پلیس آلمان پرتاب کردند و پلیس نیز با استفاده از اسپری فلفل و ماشین های آب پاش با آنان مقابله کرد. مقامات آلمانی نگران جوانانی خشونت طلب هستند که هیچ برنامه سیاسی ندارند ولی با نئونازی ها همسو شده اند.

آشوبگران قصد دارند روز 15 نوامبر یعنی یک هفته پس از بیست و پنجمین سالگرد فروپاشی دیوار برلین، برضد اسلامگرایان سلفی که به جناح محافظه کار وابسته هستند در مقابل پارلمان آلمان (بوندستاگ) تظاهرات کنند.

فرانک هنکل عضو مجلس سنای آمریکا از برلین گفت شایعاتی مطرح است مبنی بر این که ده هزار نفر قصد شرکت در این تظاهرات را دارند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن