تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820846540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد بین الملل > آفریقا - معترضان در بورکینافاسو در اعتراض به لایحه اصلاح قانون اساسی این کشور ساختمان مجلس را به آتش کشیده و تلویزیون دولتی را محاصره کردند. در پی این اعتراضات، پارلمان و دولت این کشور منحل شد.

تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد دولت بورکینافاسو وضعیت اضطراری اعلام کرده است.


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد پس از آنکه معترضان در داخل ساختمان پارلمان آتش روشن کردند دود سیاهی در اطراف ساختمان مشاهده شد. آن‌ها کامپیوترها و تلویزیون‌ها را غارت کرده و موتور سیکلت‌های پلیس را به غارت بردند.


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد قرار بود قانونگذاران بورکینافاسو روز پنجشنبه طرح دولت برای تغییر قانون اساسی را به رای بگذارند.


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد این تغییر به بلیس کامپائوره، رئیس جمهوری بورکینافاسو که در پی کودتای سال 1987 میلادی زمام امور را به دست گرفته اجازه می‌دهد تا مجدد در انتخابات سال آتی شرکت کند.


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد از شب گذشته درگیری هایی در پایتخت بورکینافاسو آغاز شد و کم کم جوانان خیابان های واگادوگو را پر کردند. آنان با آتش زدن لاستیک اقدام به بستن خیابانها و مسیرهای تردد کردند. امروز نیز از حدود ساعت شش و هفت صبح تنشها افزایش یافت و تظاهرکنندگان موفق شدند خود را به مجلس ملی بورکینافاسو رسانده و به آن یورش ببرند و آن را به آتش بکشند.


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد


تصاویری از مجلس بورکینافاسو که به دست معترضان به آتش کشیده شد




  عکسها از لوموند 5252  

کلید واژه ها: شاخ آفریقا - ایالات متحده آفریقا - اتحادیه آفریقا -




جمعه 9 آبان 1393 - 01:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن