تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه به مولفه های زیست محیطی در آثار هنری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در تبریز خواستار شد; توجه به مولفه های زیست محیطی در آثار هنری خبرگزاری پانا:رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در بازدید از پشت صحنه تله فیلم دل شوره که در تبریز ساخته می شود ،خواستار توجه به مولفه های زیست محیطی در آثار هنری شد
۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان ساعت 16:30



به گزارش خبرگزاری پانا،معصومه ابتکار در حاشیه بازدید از دریاچه ارومیه و در بازدید از پشت صحنه تله فیلم دل شوره که در تبریز ساخته می شود اظهار کرد: موضوعات مرتبط با کشاورزی ، اصلاح الگوی مصرف، بحران کم آبی، محیط بانان  و حفظ حیات وحش از مواردی است که هنرمندان فعال در حوزه محیط زیست ضروری است به آن بپردازند.
وی با تاکید بر ضرورت انجام کارهای کارشناسی در ساخت آثار هنری در رابطه با محیط زیست خاطر نشان کرد: وجود تحقیقات پیش از ساخت فیلم های مرتبط با محیط زیست  و حضور کارشناسان محیط زیست در کنار سازندگان این فیلم ها به غنای کارهای هنری در این حوزه خواهد افزود.
وی ابراز امیدواری کرد ساخت این فیلم در آگاه سازی مردم مناطق حاشیه دریاچه ارومیه در خصوص عملکردشان در خصوص دریاچه ارومیه تاثیر گذار باشد.
تله فیلم دل شوره به تهیه کنندگی آرش زینال خیری و کارگردانی و نویسندگی داریوش مختاری با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در صدا و سیمای مرکز استان تهیه می شود.
این تله فیلم داستان دختری را روایت می کند که پدرش محیط بان یک منطقه است ، وی بعد از ازدواج ، به تهران مهاجرت می کند.  مشکل نازایی دختر، اختلافات زندگی او با همسرش را بالا می برد.
او تصمیم می گیرد مدتی را در منطقه خوش آب و هوای آذربایجان سپری کند. کم بودن پرندگان دریاچه ارومیه دغدغه ذهنی دختر می شود و ماجرا با همین درگیری ذهنی ادامه پیدا می کند.
پرویز فلاحی پور ، فرشته سرابندی ، سعید ولی زاده، رضا گل آور، سهیل ساعی و سارا پهلوانی بازیگران اصلی این تله فیلم را تشکیل می دهند .
جواد آقازاد به عنوان دستیار کارگردان، جهان رسولی دستیار تهیه کننده، شهرام نجاریان تصویربردار، مریم طریقی نژاد منشی صحنه، سید رسول عربی گریمور، محمدرضا آزادگر طراح لباس و صحنه، مرتضی پیرهادی مدیر تدارکات، اصغر یوسفی نژاد ناظر کیفی و رضا جهدی به عنوان عکاس؛ تهیه کننده و کارگردان را در تولید این تله فیلم یاری می کنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن