تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيش بازي نفت مسجد سليمان - ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيش بازي نفت مسجد سليمان - ذوب آهن
يحيي گل محمدي و بهروز مکوندي جدال حساسي در مسجد سليمان برگزار خواهند کرد، جدالي تنها براي برد و سه امتياز، تنها!

به گزارش "ورزش سه"، شاید چنین اتفاقی کمتر برای یک تیم در فوتبال ایران رخ دهد اما نفت مسجد سلیمان سومین حریف خوزستانی متوالی ذوب آهن در عرض ۱۰ روز خواهد بود.

شاگردان گل محمدی چهارشنبه هفته گذشته در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر در فولادشهر به مصاف فولاد رفتند که با یک گل در خانه مغلوب شدند، ۴ روز بعد این استقلال خوزستان بود که میزبان ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که آن دیدار با برتری ۳ بر ۲ ذوب آهن به پایان رسید و بالاخره نفت مسجد سلیمان قسمت پایانی سریال خوزستانی‌ها برابر ذوب آهن خواهد بود!

دو مربی، دو سرنوشت متفاوت
یحیی گل محمدی و بهروز مکوندی در نقاطی از زندگی فوتبالیشان تشابهاتی دارند اما دنیای مربی گریشان بسیار متفاوت است. گل محمدی و مکوندی برای اولین بار توسط محمد مایلی کهن به تیم ملی دعوت شدند اما هر کدام به دلیلی از تیم ملی خط خوردند.

گل محمدی پس از یک وقفه دوساله زمان بلاژویچ به تیم ملی بازگشت او که می توانست در لیست جام جهانی 1998 باشد، بعد از یک وقفه طولانی با قرار گرفتن در جام جهانی 2006 بازی در جام جهانی را تجربه کرد. گل محمدی دنیای مربی گری را به طور رسمی از تربیت یزد و نساجی شروع کرد. پس از یک دوره دستیاری علی دایی در راه آهن، به عنوان جانشین مانوئل ژوزه در تیم محبوبش پرسپولیس مشغول شد. او که نتایج خوبی با تیم گرفته بود راهش از پرسپولیس جدا شد و سال بعد با نفت تهران تا مرز قهرمانی پیش رفت اما قهرمان نشد. البته او امسال نتوانسته موفقیت نفت را با ذوب آهن تکرار کند. این بازی می تواند برای یحیی بازی آخر باشد چرا که یکی از گزینه های اصلی تیم ملی امید است و امکان رفتنش به تیم ملی المپیک بسیار.

مکوندی زمانی قید پرسپولیس و استقلال و ذوب آهن را به خاطر تعصب به صنعت نفت آبادان زد. او که روزگاری به قول خود با کفش پاره به تیم ملی رفته بود چون با بعضی دلال ها همکاری نکرده بود از تیم ملی هم خط خورد.

اوایل دهه 80 بهروز چند ماه مربی وحدت آبادان و سپس صنعت نفت آبادان شد و بعد از آن برای چند ماه به آب اهواز پیوست. او وقفه ای حدودا 10 ساله داشت تا به عنوان دستیار سیاوش بختیاری زاده به نفت مسجدسلیمان پیوست و بعد از آن دستیار یزدی شد. او پارسال تیم نفت مسجد سلیمان را توانست در میانه راه از یزدی بگیرد و به لیگ برتر برساند. اما باقری نیا جانشین او شد و او پیشنهاد دستیاری باقری نیا را نپذیرفت. مکوندی تیم انتهای جدولی را از باقری نیا گرفت و در 2 بازی اخیر خود در لیگ برترشکستی را تجربه نکرده است. برد برابر فولاد و تساوی در دربی خوزستان مقابل استقلال خوزستان کارنامه او در لیگ برتر است. سکوهای ورزشگاه بهنام محمدی در زمان بازی نفت پر است از بنرها و شعارهای تقدیمی به مکوندی که این بنرها حکایت از محبوبیت فوق العاده او دارد.

آخرین دیدار یکسان برای هر دو
دو تیم دیدار آخرشان را مقابل استقلال خوزستان و در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کرده اند. نفت در چارچوب لیگ برتر با استقلال مساوی کرد و ذوب در قالب جام حذفی توانست با نتیجه سه بر دو پیروز شود و به جمع 8 تیم انتهایی پیوست. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان در جام حذفی برابر گل گهر سیرجان در ضیافت پنالتی ها شکست خورد.

مصدومان پرشمار نفتی ها
تیغ نورد و حامد محمودی مصدومیتی جدی دارند و تا انتهای نیم فصل نمی توانند برای نفت مسجد سلیمان به میدان بروند. حدادی و کیومرث چراغی پور دیگر مصدومان نفت هستند. نفت و ذوب محرومی ندارند.


نفت مسجد سليمانذوب آهن اصفهانليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/08 13:22  تعداد بازدید: 318





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن