تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821159112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرستان ساوجبلاغ پیشتاز در اجرای سر شماری کشاورزی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شهرستان ساوجبلاغ پیشتاز در اجرای سر شماری کشاورزی خبرگزاری پانا: فرماندارساوجبلاغ در بازدید از ستاد سر شماری کشاورزی در جهاد کشاورزی شهرستان ضمن بازدید از نحوه اجرایی سر شماری به بررسی اقدامات این ستاد پرداخت .
۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان ساعت 11:56



به گزارش خبرنگار پانا، ابوالقاسم پالیز گیر با بیان اینکه کار اجرایی ستاد در نیمه اول بنا به اعلام مرکز آمار ایران و استانداری البرز توانسته بود به رتبه برتر در استان برسد  نشانگر تلاش همه  دست اندر کاران در سر شماری سال جاری است .
وی افزود: از 128 روستا و آبادی در ساوجبلاغ 54 درصد روستاهای پر جمعیت کار سر شماری آن به پایان رسیده است
فرماندار ساوجبلاغ اجرای سر شماری در شهرستانی مثل ساوجبلاغ را بسیار سخت و دشوار بیان کرد و گفت: پراگندگی روستایی و جمعیت زیاد کار را برای تعداد معدود مامورین سر شماری یک مقدار سخت است .
وی اظهار داشت: روستاهای با جمعیت 12 هزار نفر در مناطق کوهستانی و دشت ساوجبلاغ که اغلب دامدار و کشاورز هستند وقت زیادی از مامورین صرف درج صحیح آمار می شود.
پالیز گیر با اشاره به متوسط فهرست برداری در کشور که 75 است گفت با تمام مشکلات ذکر شده و ضعیت ما در شهرستان در رده 82 قرار دارد و این بسیار خوب است .
وی افزود: آمار گیران ما دوروز را نتوانستند به درستی کار اجرای آمار را در روستاها انجام دهند که آنهم به خاطر بارندگی و عدم استفاده از تپلت در مواقع بارش بود که از آنان خواهش کردیم در باقی مانده روزها نسبت به جبران روزهای تلف شده اقدام نمایند.
فرماندار این وعده را هم داد از مامورین وظیفه شناس و ساعی در اجرای سر شماری به نحو شایسته در پایان اجرای طرح قدر دانی می شود .











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن