تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820293833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشف 50 کيلوگرم ترياک در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ آبان ۱۳۹۳ (۹:۶ق.ظ)
کشف 50 کيلوگرم ترياک در قم رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم از کشف 50 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان قم با اعلام اين خبر اظهار داشت: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان يک دستگاه تريلي را به ظن قاچاق مواد مخدر توقيف و بازرسي از خودروي مذکور در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وي خودرو تريلي حامل روغن پالم بوده که پس از تخليه روغن در بازرسي از داخل تانکر چهار بسته باندرول شده ترياک به وزن بيش از 40 کيلوگرم کشف شد.
طالبي افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم در عملياتي ديگر يک دستگاه کاميونت ايسوزو با بار پرتقال را در يکي از ورودي هاي استان متوقف کردند.
رييس پليس مبارزه با مواد مخدرگفت: در بازرسي از داخل بار خودرو، از دو کارتن پرتقال دو بسته ترياک به وزن حدود 10 کيلوگرم کشف شد.
سرهنگ "منوچهر طالبي"با اشاره به دستگيري دو تن از قاچاقچيان در اين دو عمليات، افزود: افراد مذکور تحويل مراجع قضايي استان شدند.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن