تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همه خوبى‏ها و بدى‏ها در مقابل توست و هرگز خوبى و بدى واقعى را جز در آخرت نمى‏بينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود بایرن و لورکوزن در جام حذفی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
صعود بایرن و لورکوزن در جام حذفی




اکثر تیم های مدعی بوندسلیگا موفق شدند در جام حذفی آلمان به پیروزی برسند.





سایت برنامه نود: رقابت های جام جذفی آلمان ملقب به دی اف بی پوکال چهارشنبه شب با انجام هشت دیدار پیگیری شد که در این رقابت ها، تیم های مدعی مثل مونشن گلادباخ، بایرن مونیخ، لورکوزن و هافنهایم موفق شدند با شکست رقبا، به دور بعد صعود کنند.

در مهمترین دیدار امشب تیم های با سابقه فوتبال آلمان به مصاف هم رفتند، که بایرن مونیخ با سه گل لواندوفسکی ، ریبری و آلابا برابر حریف نگون بختش به برتری رسید. و به دور بعد صعود کرد.

فرایبورگ برابر تیم دوم شهر مونیخ، مونیخ ۱۸۶۰ توانست به برتری پر گل ۵-۲ برسد، فریس و اشمید و ادمیر مهمدی ( ۳ بار) برای فرایبورگ گلزنی کردند.

بایرلورکوزن در خانه تیم دسته پائینی ماگدبورگ با مشکل مواجه شد، با این حال آنها موفق شدند با وجود ده نفره بودن، دقیقه ۱۱۶ با گل پاپادوپولس بازی را به تساوی ۲-۲ بکشانند و سپس در ضربات پنالتی با نتیجه ۵-۴ تیم ناشناخته ماگدبورگ را شکست داد.

بال اشپورت لایپزیک موفق شد با نتیجه ۳-۱ آیو را شکست دهد. برانشوایک تیم سابق داوری، با یک گل ورزبرگر کیکرز را شکست داد. مونشن گلادباخ تیم آماده بوندسلیگا در این فصل، در ادامه روند خوبش ۲-۱ فرانکفورت را شکست داد، هازارد و ترائوره برای گلادباخ گلزنی کردند.

هافنهایم نیز موفق شد اف.اس وی فرانکفورت را با نتیجه پر گل ۵-۱ شکست دهد.وولفسبورگ نیز با نتیجه ۴-۱ هیدنهیم را از پیش رو برداشت.

دیشب نیز دورتموند موفق شده بود برابر سن پائولی را از پیش رو بردارد.






تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن