تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819910255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۳۷۵ دفتر کفالت در کل کشور راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ آبان ۱۳۹۳ (۲۰:۹ب.ظ)
دبير کانون کفالت اتباع خارجي: ۳۷۵ دفتر کفالت در کل کشور راه‌اندازي مي‌شود دبير کانون کفالت اتباع خارجي گفت: ۱۶۵ دفتر کفالت براي رفع مشکلات اتباع خارجي در سراسر کشور داريم که هدفمان راه‌اندازي ۳۷۵ دفتر است.
به گزارش خبرگزاري موج، دبير کانون کفالت اتباع خارجي در ديدار اعضاي کانون دفا‌تر کفالت کل کشور با آيت‌الله سعيدي، بااشاره به تاسيس دفا‌تر کفالت ايجاد شده در کشور اظهار کرد:
165 دفتر کفالت در سراسر کشور داريم که هدفمان رسيدن اين دفا‌تر به 375 دفتر است.
فرهاد باريکاني با اشاره به تابعيت اتباعي که در در دفتر کفالت عضو هستند، افزود: بيشتر اعضاي دفتر کفالت اتباع افغاني هستند و تبعه کشورهاي عراق و پاکستان در رده بعدي قرار دارند.
وي با اشاره به برگزاري جلسات کفالت بيان کرد: نخستين جلسه را در حرم امام رضا (ع) برگزار کرديم و جلسه دوم ما هم در شاهچراغ شيراز برگزار شد، اين سومين جلسه ما است که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود.
وي عنوان کرد: هدف از برگزاري اين جلسه در حرم حضرت معصومه (س) اين است که بتوانيم به برکت کريمه اهل بيت (س) و استفاده از نصايح آيت الله سعيدي مشکلات اتباع خارجي را حل کنيم.
دبير کانون کفالت اتباع خارجي با اشاره به حضور اتباع خارجي در کشور تصريح کرد: اتباع خارجي جزيي از شهروندان کشور تلقي مي‌شوند، مجموع اتباع خارجي که در کشور وجود دارد که بيشتر آن‌ها افغاني هستند تعدادشان بيشتر ازجمعيت 127 کشور است.
باريکاني اظهار کرد: رسيدگي به اتباع خارجي که تعدادشان هم زياد است کار مشکلي است و ساماندهي و اقدامات مناسبي مي‌خواهد.
وي خاطرنشان کرد: ما با تاسيس دفا‌تر کفالت قصد داريم تا خدمات خوبي را به اتباع خارجي داشته باشيم و اهداف انقلاب و اصول اسلامي راعايت کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن