تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804519054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمرین ساحلی بازان روی ماسه‌های طلایی کانادا


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
تمرین ساحلی بازان روی ماسه‌های طلایی کانادا
سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران از قطعی شدن اردوی قطر و تلاش برای شرکت در تور جهانی آفریقای جنوبی خبر داد.


 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید موحدی، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در این مورد گفت: اردوی تدارکاتی قطر، روز گذشته قطعی شد ولی متأسفانه به خاطر اینکه تیم ساحلی ایران در یک سال و نیم گذشته در هیچ تورنمنت معتبری شرکت نکرده با نظر کمیته ملی المپیک از حضور در بازی‌های آسیایی 2014 محروم شد و این لطمه بزرگی برای ما بود.
موحدی ادامه داد: بعد از این تصمیم، جوانگرایی اصولی و هدفدار در دستور کار ما قرار گرفت. به همین دلیل تعدادی از جوان‌های باانگیزه و قد بلند با برنامه‌ای 2 ساله و هدف حضور در المپیک 2016 برزیل به اردوی تیم ملی دعوت شدند. آغاز تمرین‌های تیم ملی ساحلی از شهریورماه بود اما مشکل بزرگ دیگری هم در این بین وجود داشت.
سرمربی تیم ملی ساحلی ایران تصریح کرد: با آغاز لیگ برتر والیبال، بازیکنان تمایل دارند در این لیگ و در سالن بازی کنند چون حتی دستمزدی که در لیگ دسته یک می‌گیرند به مراتب از والیبال ساحلی بیشتر است. با این حال ما ناامید نشدیم و در تلاش هستیم تا با بهبود شرایط، روزی را ببینیم که بازیکنان به صورت داوطلبانه جذب والیبال ساحلی شوند.
 حمید موحدی درباره اردوهای آماده سازی تیم والیبال ساحلی اظهار داشت: اردوهای ما با حضور 10 بازیکن در شهرهای تهران و چابکسر آغاز شد. زمان این اردوها فقط 22 روز بود که در نوع خود بسیار کم و ناچیز است. ما با زیر نظر گرفتن مسابقات قهرمانی کشور در چابکسر، 4 بازیکن را به اردوی نهایی دعوت کردیم که از پنجشنبه 8 آبان ماه تا 13 آبان در کیش، اردوی دیگری را برگزار می‌کنند. شرایط آب و هوایی کیش بسیار شبیه «پوکِت» تایلند است که میزبان بازی‌های آسیایی ساحلی خواهد بود.
موحدی در مورد اردوی قطر نیز توضیح داد: اردوی قطر، روز گذشته نهایی شد و ما 14 آبان به قطر می‌رویم. این کشور، زمین‌های استاندارد و بسیار خوبی دارد که میزبان تور جهانی والیبال ساحلی نیز هست و قطری‌ها 2 بازیکن برزیلی را نیز به تابعیت کشور خود در آورده‌اند که دارای رده چهارم جهانی هستند.
علاوه بر آنها برای اینکه بهترین کیفیت زمین را داشته باشند، ماسه‌های مورد نیاز خود را از کشور کانادا وارد کرده‌اند. کانادا بهترین ماسه‌های جهان را دارد که به ماسه‌های طلایی معروف است.
تیم ملی ساحلی پس از این اردوها از 21 آبان در بازی‌های آسیایی ساحلی (شامل 18 رشته ورزشی) شرکت می‌کند که تا 3 آذر ادامه دارد. 54 تیم والیبال ساحلی در این بازی‌ها حضور دارند که تیم‌های ایران الف (صابر هوشمند، بهمن سالمی) و ایران ب (ایمان کرمی‌نژاد، عبدالحامد میرزاعلی) نیز با حریفان خود رقابت خواهند کرد. موحدی درباره شرکت نکردن ایران در تورهای جهانی گفت: والیبال ساحلی ایران مشکل بزرگ دیگری دارد. تیم‌های ما به خاطر اینکه مدت زیادی است در هیچ تورنمنتی شرکت نکرده‌اند، رنکینگ جهانی خود را از دست داده‌اند ما در حال حاضر از افغانستان هم پایین‌تر هستیم.
 ما برای شرکت در چندین دوره تور جهانی ثبت نام کردیم ولی به خاطر نداشتن رده بندی از حضور ما ممانعت به عمل آمد. حالا امیدواریم با شرکت موفقیت آمیز در بازی‌های آسیایی ساحلی و تور آسیا- پاسیفیک (13 تا 15 آذر در جزیره بانگا اندونزی) دوباره وارد رده بندی جهانی شویم و در آخرین مرحله تور جهانی سال 2014 که در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کنیم.
 رئیس فدراسیون والیبال، بسیار علاقمند است که والیبال ساحلی هم مثل سالنی به مدارج بالای جهانی برسد. 

انتهای پیام /






تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن