تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803695012




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروري بر ديدارهاي هفته چهارم ليگ دسته اول


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مروري بر ديدارهاي هفته چهارم ليگ دسته اول
هفته چهارم ليگ دسته اول فوتبال ايران امروز با برگزاري نه ديدار آغاز خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران، جام آزادگان، از امروز و با برگزاری نه دیدار وارد هفته چهارم خود خواهد شد. در ادامه مروری خواهیم داشت بر این نه دیدار: پ

مس کرمان - گيتي پسند؛ نبرد حيثيتي ميثاقيان
مس بر خلاف پيش بيني ها به جاي اينکه صدر نشين گروه باشد در قعر جدول همنشين فانوس شده است ولي کرماني ها از نتايج ضعيف مس ناراحت نيستند و معتقدند اين تيم همانند پديده سال قبل که در ابتداي فصل نتايج ضعيفي مي گرفت ولي در پايان مستقيم به ليگ برتر صعود کرد ، مس هم در پايان بازي ها به ليگ برتر صعود مي کند. بي ترديد ديدار مس با گيتي ، يکي از مهمترين بازي هاي اين گروه در دور رفت است زيرا تيم گيتي که در حال حاضر با 7 امتياز صدرنشين گروه است همانند مس داعيه صعود به ليگ برتر را دارد و حريف سرسختي است به راحتي به حريفانش امتياز نمي دهد. برتري گيتي در اين ديدار ، مس را در قعر جدول زمينگير مي کند ولي پيروزي مس باعث مي شود تا شاگردان اکبر از بحران خارج شوند.

فولاد نوين - استقلال ؛ داربي شهر اهواز
بر خلاف استقلالي ها که چند دهه ايي در فوتبال سابقه دارند و بازيکنان زيادي را هم تحويل فوتبال کشور داده اند ، تيم فولاد نوين که تيم دوم فولاد اهواز محسوب مي شو کم سن و سال و کم سابقه است. اين تيم براي اولين بار است که تجربه بازي در دسته اول را تجربه مي کند و تقريباً تيمي است جوان و آينده دار ولي با اينحال اين تيم همانند استقلالي ها در سه هفته گذشته عملکرد خوبي داشته اند و اکنون با 5 امتياز و بعد از همشهري هاي آبي پوش خود در رده سوم گروه قرار دارند. بايد ديد در اولين داربي دسته اول در فصل جاري که بازي سختي هم به نظر می‌رسد تيم فولاد که ميزبان است مي تواند استقلال را مغلوب زياده خواهي هاي خود کند يا آبي پوشان با شکست دادن آنها جايگاه دومشان را حفظ مي کنند.

نيروي زميني– آلومينيوم ؛ انگيزه مضاعف نيرو براي صدرنشيني
تیم نیروی زمینی هفته گذشته در پادگان جي و طي يک بازي پرگل نفت و گاز گچساران را شکست داد تا اولين برد فصل را تجربه کند. سربازهاي نيروي زميني که حالا با انگيزه تر نشان مي دهند امروز به ديدار آلومينيوم مي روند. تيمي که پس از سه هفته هنوز ستون بردهايش عدد صفر را نشان مي دهد و اميدوار است تا با شکست دادن نيرو اولين بردش را کسب کند. دیدار امروز فرصت مناسبی برای مجيد نامجو مطلق است تا با پیروزی آلومينيوم از زير فشار منتقدانش خارج شود. با توجه به فاصله 2 امتیازی دو تیم در صورتيکه بندري ها در تهران به پيروزي برسند 6 امتيازي شده و در جدول بالاتر از تيم 5 امتيازي نيرو قرارمي گيرند. با نگاهي به جدول رده بندي و بازي هاي امروز ، نیروی زمینی در صورت کسب دومين برد شانس صدرشيني در گروه را دارد که همين موضوع روحيه سربازها را براي برد دو چندان مي کند.

 ايران جوان - نساجی ؛ نبرد شش امتیازی
دو تيم شرایط يکساني در جدول دارند و پيروزي هر يک از دو تيم فاصله امتیاز آنها را به عدد سه مي رساند. يک برد ، يک مساوي و يک باخت حاصل کار دو تيم در سه بازي قبلي است. در اين ميان ايرانجوان 2 گل زده و 2 گل خورده دارد و در رده ششم جدول قرار دارد و نساجي با يک گل زده و يک گل خورده در رده هفتم ايستاده است. با توجه به اينکه بازي در بوشهر برگزار مي شود طبعاً ايران جوان دردسر کمتري دارد و شانس بردش هم نسبت به نساجي بيشتر است. نيم نگاهي به نتايج نساجی نشان مي دهد که اين تيم شمالي در اين فصل براي حضور در جمع مدعيان گروه کار دشواري پيش رو دارد. اين تيم در خط حمله برش کافي از خود نشان نداده است و قطعاً فقط با دفاع نمي تواند راهي ليگ برتر شود.

نفت و گاز– تربيت نوين ؛ صدر يا قعر نشيني
نفت و گاز امروز در حالي به مصاف مهمان يزدي اش مي رود که هفته قبل طي يک بازي پر گل مغلوب نيروي زميني شد و به رده پنجم گروه سقوط کرد. نفت و گازي ها امروز دو راه پيش رو دارند. اول اينکه تيم ته جدولي تربيت را با چند گل شکست بدهند و اميدوار باشند گيتي برابر مس بازنده شود و استلال اهواز و نيرو هم برنده نشوند تا به تنهايي در صدر گروه قرار بگيرند و گزينه دوم پيروزي احتمالي تربيت نوين است که در اين صورت يزدي ها 4 امتيازي شده و در جدول همسايه ميزبان مي شوند. با اين اصاف نفت و گازي ها بايد يکي از دو راه را انتخاب کنند يا کسب پيروزي برابر تربيت و صعود به صدر جدول و يا تحمل شکست خانگي و سقوط به انتهاي جدول.

سیاه جامگان - پاس ؛ نبرد مربی و شاگرد
سیاه جامگان براي دومين فصل در ليگ دسته اول بازي مي کند ولي با اينحال نتايجش قابل قبول تر از تيم هاي با سابقه و اسم و رسم دار قديمي است. اين تيم فصل فبل تا مرحله پلي آف پيش رفت و در آستانه صعود به ليگ برتر قرار داشت و در اين فصل هم شروع خوب و مقتدرانه ايي داشته است. پاس هم امسال شروع قابل قبولي داشته و بر خلاف دو – سه فصل گذشته از همان ابتدا صدر جدول را در اختيار گرفته است. داود مهابادي ؛ براي اينکه پاس را ليگ برتري کند تيمش را سختکوش و با انگيزه روانه ميدان مي کند و به همين دليل شکست دادن پاس کار دشواري براي رقبايش شده است. با توجه به اين موضوع انتظار مي رود ديدار سياه جامگان و پاس نبردي سخت و نفسگير باشد. نکته ویژه بازي نبرد محمدرضا مهاجری ؛ یار غار فیروز کریمی در تیم های راه آهن و استقلال اهواز و ... داود مهابادی است که از شاگردان فیروز و همین مهاجری در تیم راه آهن بود.

شهرداري بندر - مس رفسنجان ؛ نبرد سر و ته جدول
مس هم اکنون با 9 امتياز از سه بازي صدرنشين گروه ب است و براي حفظ جايگاهش دوست ندارد در اين ديدار به حريف قعر جدولي اش امتيازي بدهد. اکنون با صدرنشيني تيم مس در گروه ب ، فوتبال دوستان رفسنجوني اميدوارند تا اين تيم راهش را تا صعود به ليگ برتر ادامه دهد و شهرشان را در ليگ برتر صاحب نماينده کند. شهرداري بندر بر خلاف مس تاکنون نتايج خوبي نگرفته و يکي از تيم هاي قعر جدولي و فانوس دار گروه است. جدال امروز دو تیم که شرايط يکساني ندارند ، نبردي است بين صدر نشين گروه و قعر نشين گروه.

داماش - راهيان ؛ نبرد داماش براي برد خانگي
دو تيم هفته قبل برابر حريفانشان متحمل شکست شده و بدون کسب امتياز روانه هفته چهارم شدند تا شايد در اين ديدار جبران مافات کنند. داماش که در رفسنجان مغلوب مس شد امروز اميدوار است تا با حمايت طرفدارانش سه امتياز کامل بازي را به حساب خود واريز کند و اين در حالي است که تيم راهيان نمي خواهد پس از آنکه در کرمانشاه مغلوب گل گهر شد ، اين ديدار را هم با شکست و بدون امتياز به پايان ببرد. در حال حاضر داماش با 3 امتياز در رده هفتم قرار دارد و راهيان با 4 امتياز همسايه داماش و در گروهش ششم است و طبعاً برنده اين بازي وضعيتش در جدول بهتر خواهد شد. از همين رو دو تيم انگيزه بالايي براي پيروزي در اين ديدار و کسب سه امتياز بازي دارند.

شهرداري تبريز - نفت آبادان ؛ پاشازاده روي لبه تيغ
شهرداري تبريز با نتاج ضعيفي که گرفته نتوانسته انتظارات را برآورده سازد و امروز در حالي که در جدول شرايط خوبي ندارد بايد به مصاف نفت آبادان برود. نفت بر خلاف شهرداري که هنوز رنگ برد را نديده است با 2 امتياز در انتهاي جدول قرار دارد 6 امتيازي است. اين تيم هفته قبل در آبادن با چهار گل تيم پارسه را شکست داده و براي مصاف با شهرداري هم به چيزي جز برد فکر نمي کند و براي رسيدن به هدفش روحيه بالا و انگيزه زيادي دارد. مهدي پاشازاده که دو فصل قبل به دليل نتايج ضعيف پارسه از اين تيم اخراج شده بود ، به پيروزي در اين ديدار اميد زيادي دارد تا سرنوشتي که در پارسه برايش رقم خورده در شهرداري تکرار نشود. 


دسته يک



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/07 10:47  تعداد بازدید: 309





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن