تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815546346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: همه اميدمان به نيم فصل دوم است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صالح: همه اميدمان به نيم فصل دوم است
مربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: اميد ما بازي‌هاي نيم فصل دوم است که بتوانيم با اضافه شدن بازيکنان سرباز مثل حسين ماهيني و آرش افشين نتايج خوبي کسب کنيم.

مجید صالح درباره دیدار روز پنج‌شنبه ملوان مقابل فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی‌ها برای ملوان سخت است. با توجه به برنامه مسابقات، از زمانی که کادر فنی جدید ملوان را در اختیار گرفت، ابتدا با نفت تهران بازی کردیم که یکی از تیم‌های بالای جدول بود. دومین بازی ما با فولاد است و سپس دو دیدار دیگر با ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان خواهیم داشت که هم‌سطح ما هستند.

به نقل از تسنیم، وی خاطرنشان کرد: اسکوچیچ سرمربی فولاد، سال گذشته در ملوان فعالیت می‌کرد و از تیم ما شناخت دارد. ما هم در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدوارم امتیاز لازم را در این دیدار کسب کنیم.

مربی ملوان ادامه داد: درست است که در 3 بازی منتهی به پایان نیم فصل اول باید امتیازات را جمع‌آوری کنیم اما هدف اصلی ما 15 بازی نیم فصل دوم است که بتوانیم با اضافه شدن بازیکنان سرباز مثل حسین ماهینی و آرش افشین نتایج در خور شأن ملوان کسب کنیم. تمام امید ما به نیم فصل دوم است تا ملوان از شرایط فعلی خارج شود.

صالح در مورد اینکه چه زمانی حسین ماهینی و آرش افشین به تمرینات ملوان اضافه می‌شوند، گفت: ماهینی پس از بازی با فولاد خوزستان به جمع ما می‌پیوندد اما حضور افشین در تمرینات هنوز مشخص نیست.


مجيد صالح (مربي)ملوان بندرانزلیليگ برتر



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/07 08:15  تعداد بازدید: 618





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن