تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819251721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روماریو: نیمار از پله بهتر می‌شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: روماریو: نیمار از پله بهتر می‌شود
ستاره سابق سلسائو با تمجید از نیمار عنوان کرد، این بازیکن جوان از پله بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۴۴۵۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ - 28 October 2014


ستاره سابق سلسائو با تمجید از نیمار عنوان کرد، این بازیکن جوان از پله بهتر خواهد شد.


به گزارش ایسنا، نیمار در 22 سالگی بازوبند کاپیتانی تیم ملی برزیل را به بازو بسته است و در 58 بازی ملی توانسته 40 گل به ثمر برساند که رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود. در صورتی که پله در 92 بازی ملی برای برزیل 77 گل را به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد که نیمار جوان بتواند در آینده‌ای نه چندان دور رکورد پله را در تیم ملی برزیل بشکند.


روماریو، بازیکن سابق تیم ملی برزیل و سیاستمدار فعلی با تمجید از نیمار گفت: نیمار با این که جوان است، می‌داند چه اهمیتی برای تیم ملی برزیل و دنیای فوتبال دارد. او عملکرد بسیار خوبی در تیم ملی برزیل داشته و آن هم به این دلیل بوده که به خوبی می‌داند چه انتظاراتی از او وجود دارد.


روماریو ادامه داد: او بازیکنی است که توانایی تاریخ‌سازی در فوتبال برزیل را دارد. او تنها 22 سال سن دارد و توانسته به این همه افتخار دست یابد. مطمئنم که او از پله هم بهتر خواهد شد و از او پیشی خواهد گرفت.


روماریو با 55 گل ملی در 70 بازی برای تیم ملی برزیل سومین گلزن برتر فوتبال این کشور محسوب می‌شود و نیمار در رده پنجم قرار گرفته است. رونالدو و زیکو نیز در رده‌های دوم و چهارم قرار دارند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن