تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور 120 هزارشرکت کننده مسابقات قرآن استانی با همکاری آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه فارس خبرداد: حضور 120 هزارشرکت کننده مسابقات قرآن استانی با همکاری آموزش و پرورش خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه فارس گفت: اداره اوقاف و امور خیریه در برگزاری مسابقات قرآن ،تمام قد آماده همکاری با آموزش و پرورش است.
۱۳۹۳ دوشنبه ۵ آبان ساعت 19:32



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت الاسلام و المسلمین حسینی ، در جلسه مشترک روسای ادارت اوقاف و امور خیریه  و معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سراسر استان فارس گفت:باید با ایجاد  یک  موج قرآنی در استان ، فارس را به قطب قرآنی کشور تبدیل کرد  و در همین راستا ،اداره اوقاف و امور خیریه در برنامه های قرآنی، تمام قد  آماده همکاری با آموزش و پرورش است.
حسینی ضمن اشاره به آمار کم  شرکت کنندگان مسابقات قرآن در سطح استان در سنوات گذشت گفت:همکاری مشترک  سال گذشته اداره اوقاف و امور خیریه با آموزش و پرورش، موجب جذب جمعیت  120 هزار  نفری  شرکت کنندگان در مسابقات قرآن استانی  شد.
وی با اشاره به وجود دو مرکز مهم قرآنی کشوری در استان فارس افزود: وجود این مراکز نقاط قوتی در استان فارس است که در سطح کشور کم نظیر می باشد ،اما از این فرصت استفاده بهینه نمی شود.
حسینی  به اشاره به وجود یک هزارو 458 بقاع متبرک امامزادگان در سطح استان فارس گفت:حضور این امامزادگان گرانقدر در سطح استان ، نشان دهنده امین بودن مردم فارس است.
معاون فرهنگی  و اجتماعی اداره اوقاف و امور خیریه فارس افزود: پیشینه خوب فرهنگی و اجتماعی  مردم این خطه  باعث پناه آوردن این بزرگواران به فارس شده و این به معنی این است که ، مردم فارس امین و حامی ولایت بوده و هستند.
وی با اشاره به آمار 150 هزار نفری ثبت نام کنندگان  مسابقات قرآن امسال گفت: باید با تلاش در راستای گسترش فرهنگ  قرآنی،  استان فارس را به عنوان استان قرآنی معرفی کنیم و افتخار ما این است که شیراز سومین حرم اهل بیت (علیهم السلام) در ایران است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن