تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزارت ارتباطات ميزبان ستاد اقامه نماز کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۳:۲۸ب.ظ)
وزارت ارتباطات ميزبان ستاد اقامه نماز کشور شد شوراي فرهنگي وزارت ارتباطات، امروز در نشستي با ستاد اقامه نماز کشور، برترويج فرهنگ نمازدرحوزه ICT تاکيدکرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم که با حضور معاونين سازمانها در حوزه ترويج فرهنگ نماز برگزار شد، عبدالهي معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز بر بازنگري در کيفيت بررسي ميزان تاثير گذاري ها و رضايت مندي مخاطبان در ترويج فرهنگ نماز تاکيد کرد و افزود: نماز بهترين سلاح در برابر مبارزه با ابليسهاي دروني و بيروني است.
وي اظهار کرد: به منظور تدوين برنامه هاي سال 94 در ترويج فرهنگ نماز، اصلاح روشها و اولويت بندي بر اساس ضوابط و شرايط ضروري است.
وي با تاکيد بر اينکه مبناي کار ما بايد عالمانه و عاقلانه باشد افزود: بر مبناي سخنان مقام معظم رهبري لازم است ترويج فرهنگ نماز واقع بينانه باشد و در اين زمينه شرايط اجتماعي و فرهنگي لحاظ شود.
عبداللهي بر توجه ويژه به فضاي مجازي براي توسعه و ترويج فرهنگ نماز تاکيد کردو افزود: شناخت وضع موجود و نقاط ضعف و قوت در اين زمينه ضروي است.
وي به حمله هکرها از کشورهاي مختلف به سايت اقامه نماز اشاره کرد و گفت: بيش از 2هزار بار اين هکرها اين پايگاه را مورد هدف قرار داده اند و ما ناچار شديم براي مقابله با آنها IPهاي خارجي را ببنديم.
عبداللهي با بيان اينکه در سال گذشته 4 هزار وبلاگ نماز در کشور ايجاد شد افزود: استقبال جوانان از نماز بايد در بحث فيلم و سريال، رومان و داستانهاي بلند و شبکه هاي اجتماعي در مسير صحيح قرار گيرد.
در ادامه اين نشست دکتر مهدوي دبير ستاد اقامه نماز کميته امداد، به مهارتهاي کليدي تفکر استراتژيک در ترويج فرهنگ نماز اشاره کرد و افزود: پيش بيني، تفکر انتقادي، تفسير، تصميم گيري، هم راستا سازي و يادگيري مادام العمر از جمله اين مهارت هاي کليدي است.
وي با بيان اينکه برنامه ريزي فرايندي آگاهانه است که اهداف درست بر مبناي آن تعيين مي شوند افزود: براي تدوين برنامه هاي سال آينده در ترويج فرهنگ نماز بايد برنامه ريزي را از طريق هيات هاي تدوين در تهران و استان ها پيش بريم.
در ادامه گودرزي دبيراقامه نمازمرکز آمارکشور، به شناسنامه آماري نماز اشاره کرد و گفت: نماز بايد به يک برند حرفه اي تبديل شود تا بهترين کارشناسان هر مجموعه اول وقت نماز خود را اقامه کنند.
وي با بيان اينکه لازم است نماز را به يک جريان مستمر تبديل کنيم افزود: نمازمي تواند به عامل ايجاد تعهد دردرون افراد تبديل شود.
گودرزي ادامه داد: ستاد وزارت ارتباطات نيز بايد به نوبه خود سياستگذاري هاي مستمري در حوزه ICT براي ترويج فرهنگ نماز داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن