تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819414822




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوضاع منطقه آلوده کاملا تحت کنترل قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آبان ۱۳۹۳ (۱۲:۴۰ب.ظ)
رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان در پي مسموميت دانش آموزان اعلام کرد: اوضاع منطقه آلوده کاملا تحت کنترل قرار دارد رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان گفت: اوضاع منطقه آلوده کاملا تحت کنترل دانشگاه علوم پزشکي زاهدان و مراجع ذي ربط قرار دارد ضمن اين که راهنمايي هاي لازم توسط وزارت بهداشت در اين خصوص صورت گرفته است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمودرضا ميري بنجار رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان در توضيح علت مسموميت دانش آموزان زاهداني گفت: شستشوي بشکه هاي حاوي باقيمانده هاي نفت و گازوئيل در حوالي يک منطقه مسکوني، منجر به متصاعد شدن بوي آزاردهنده و اعلام آن توسط ساکنان اين منطقه شد.
وي با بيان اين اين بشکه ها حاوي مواد شيميايي تاريخ گذشته بوده اند که با شستشو، منطقه را با وسعت 40 هکتار و جمعيت 200 هزار نفر آلوده کرده است.
وي با اشاره به اين که کانون آلوده حوالي يک مدرسه دخترانه بوده و به همين علت بيشتر کساني که مسموم شدند از دانش آموزان اين مدرسه بودند، خاطرنشان کرد: به دنبال اين روند، تيمي از کارشناسان بهداشت محيط دانشگاه علوم پزشکي زاهدان به منطقه اعزام و از کانون آلوده نمونه برداري شد.
به گفته وي تا اينجا مشخص گرديده که ماده مسموم کننده چه بوده، ولي براي تاييد، تيمي از کارشناسان دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي به زاهدان اعزام شده اند تا امروز از کانون آلوده مجددا نمونه برداري صورت گيرد.
ميري بنجار با اشاره به تشکيل ستاد بحران در دانشگاه علوم پزشکي زاهدان خاطرنشان کرد: تا ساعت 2 بامداد امروز 235 نفر بستري شدند که 150 نفر از آنها در سلامت کامل ترخيص شده اند.
رييس دانشگاه علوم پزشکي زاهدان ضمن اشاره به اعزام اکيپ هاي درماني به خانه هاي مسموم شدگان گفت: براي جلوگيري از عوارض احتمالي و ابتلاي ساير افراد به مسموميت، تيم هاي درماني روزانه به خانه مسموم شدگان اعزام مي شوند.
به گفته ميري بنجار اوضاع منطقه آلوده کاملا تحت کنترل دانشگاه و مراجع ذي ربط قرار دارد ضمن اين که راهنمايي هاي لازم توسط وزارت بهداشت در اين خصوص صورت گرفته است. همچنين امروز تيمي از دانشگاه علوم پزشکي شهيد بهشتي به همراه معاونت هاي درمان و بهداشت وزارت بهداشت در منطقه حضور يافتند.
وي با بيان اين که اطلاع رساني کافي در مورد علائم اين مسموميت ها به مردم شده است و امروز مورد جديدي از ابتلا به مسموميت نداشتيم، افزود: به مردم اعلام کرديم که اگر کسي د چار علائم مسموميت از قبيل سرگيجه و تهوع شد، هرچه سريعتر به مراکز درماني مراجعه کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن