تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804419323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحیه امربه معروف و نهی از منکر باید در جامعه حاکم شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری: روحیه امربه معروف و نهی از منکر باید در جامعه حاکم شود خبرگزاری پانا:رئیس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری در همایش دست اندرکاران این فریضه الهی در استان، از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست این فریضه الهی را علی گونه انجام دهند.
۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان ساعت 14:43



به گزارش خبرگزاری پانا،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در همایش امربه معروف و نهی از منکر این استان که در مجتمع فرهنگی رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد؛ بر ضرورت حاکم شدن روحیه امر به معروف و نهی از منکر در همه شئون جامعه تأکید کرد.
رئیس ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان با تأکید بر حقانیت راه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، گفت: در این راه حق نباید سست شویم؛ بلکه باید مقاومت کرده و تردیدی در خود راه ندهیم.
امام جمعه شهرکرد از آمران به معروف و ناهیان از منکر خواست این فریضه مهم را علی‌گونه انجام دهند؛ چرا که حضرت علی علیه السلام به درستی کار خود و بطلان کار دشمنان یقین داشت.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام در ادامه با تشریح اهمیت کار دست اندرکاران امربه معروف و نهی از منکر تأکید کرد: معروف ها باید زیبا و منکرها باید زشت و قبیح جلوه داده شوند.
امام جمعه شهرکرد همچنین از استاندار و مسئولان استان که شرایط حاکم بر فضای استان را به سمت کار، تلاش و آبادانی هدایت کرده اند قدردانی کرد و تقویت و تداوم این روند را خواستار شد.
در ادامه این همایش استاندار چهارمحال و بختیاری با تأکید بر لزوم داشتن روحیه جهادی، رسیدگی به مناطق محروم را تعهد مسئولان عنوان کرد.
قاسم سلیمانی در این همایش با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران ازجمله؛ حاکمیت فرهنگ ایثار، شهادت، عدالت خواهی و اسلام خواهی و نداشتن ترس و واهمه از دشمنان، که با تأسی از قیام عاشورای امام حسین علیه السلام پیروز شده، تحمیل جنگ هشت ساله را نیز ترفند دیگر دشمنان علیه انقلاب نوپای اسلامی عنوان کرد.
وی با اشاره به ایستادگی ملت در برابر فتنه های دشمنان در دوره های مختلف، تشکبل گروه‎های حماس و حزب‌الله را نتیجه پیروی از فرهنگ اسلام و الگوگیری از مقاومت این ملت دانست.
وی با تأکید بر اینکه مدیران باید به فکر منافع و حقوق مردم باشند نه به فکر منافع شخصی تصریح کرد: متاسفانه برخی از مسئولان به جای آنکه به مشکل مردم رسیدگی کنند به دنبال درآمد زایی و منافع شخصی خود هستند که این مسئله دور از شان و جایگاه نظام اسلامی است.
استاندار چهارمحال و بختیاری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تنها راه نجات کشور از مشکلات و معضلات اقتصادی دانست و گفت: اگر مسئولان مسئولیت‌های محوله را درست انجام بدهند و در روند جذب سرمایه گذاران و ارائه تسهیلات با سخت گیری برخورد نکنند به طور قطع مشکل بیکاری در جامعه مرتفع خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن