تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821254156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملکه بریتانیا نخستین توییت خود را فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ملکه بریتانیا نخستین توییت خود را فرستاد
ملکه بریتانیا یکی از دستکش هایش را درآورد و اولین توییت خود را فرستاد.
به گزارش نامه نیوز، "باعث افتخار من است که نمایشگاه "عصر اطلاعات" را در ScienceMuseum@ افتتاح کردم و امیدوارم که مردم از بازدید آن لذت ببرند" ملکه الیزابت.

این اولین توییتی بود که روز جمعه ۲۴ اکتبر ۲۰۱۴ الیزابت دوم، ملکه بریتانیا از صفحه BritishMonarchy@ در شبکه اجتماعی توییتر، ارسال کرد. این نمایشگاه که سه سال برای آن برنامه ریزی شده، یکی از بلندپروازانه ترین پروژه هایی است که موزه علوم لندن اجرا کرده است.

نمایشگاه، بازدیدکننده را به سفری در تاریخ ارتباطات می برد؛ از تلگراف گرفته تا تلفن های هوشمند.

از جمله اشیایی که به معرض دیده عموم گذاشته شده، کابل تلگرافی است که برای اولین بار اروپا و آمریکای شمالی را به هم متصل کرد، همچنین اولین تجهیزات پخش برنامه رادیویی بی بی سی در سال ۱۹۲۲ و رایانه مخترع وب، تیم برنرز لی، که اولین وبسایت را میزبانی می کرد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان می توانند رویدادهایی دوسویه (اینتراکتیو) را نیز تجربه کنند، مثلا یک شبکه موبایل دهه ۱۹۸۰ را بازسازی کنند، یا ببینند که وقتی روی یک لینک کلیک می شود در شبکه وب دقیقا چه اتفاقی می افتد، یا اینکه هدفونی را به تلفن خانه دهه ۱۹۵۰ متصل کنند و به صدای اپراتور گوش دهند.

به گفته تیلی بلایت، مسئول این گالری، از جمله هدفهای نمایشگاه این است که بازدیدکنندگان بدانند انقلاب دیجیتال تنها انقلاب در این زمینه نبوده، بلکه آخرین رویداد در مجموعه ای از تحولات بوده است که با آمدن تلگراف برقی در دهه ۱۸۳۰ میلادی آغاز شد.




۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن