تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا: حضورم سرآغاز يک شروع خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آبان ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
در حاشيه مراسم امضاي تفاهم نامه فدراسيون فوتبال ايران و ايتاليا؛ رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا: حضورم سرآغاز يک شروع خوب است صبح امروز در محل آکادمي ملي فوتبال ايران، تفاهم نامه فدراسيون هاي فوتبال ايران و ايتاليا به امضاء رسيد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، صبح امروز در محل آکادمي ملي فوتبال ايران تفاهم نامه فدراسيون فوتبال ايران و ايتاليا با حضور روساي اين دو فدراسيون به امضاء رسيد.
در اين مراسم علي کفاشيان و کارلوتاوچيو ضمن امضاي تفاهم نامه به نشان يادگاري لباس تيم ملي کشورهاي خود را به يکديگر تقديم کردند.
رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا در حاشيه اين مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران ضمن محتواي اين تفاهم نامه گفت: حضور ما به خاطر فعاليت هاي رو به رشد در آينده است تا يک برنامه ريزي خوب داشته باشيم. يکي از اين موارد انجام بازي دوستان بين تيم هاي ملي دو کشور است.
وي در ادامه با اشاره به سطح اين تفاهم نامه اشاره کرد و افزود: بدون شک امضاي اين تفاهم نامه فقط در حد بازي دوستانه و فوتبال نيست ما بحث آموزش را داريم تا با برنامه ريزي ها به انتقال اطلاعات فوتبال ها بپردازيم.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه اين بازي دوستان فوتبال در چه سطحي و در کجا قرار است انجام بگيرد، اظهار داشت: اين بازي در تهران و در رده سني زير 17 سال است. نيمه دسامبر اين بازي انجام خواهد شد و اين اولين قدم است که در راستاي اين تفاهم نامه انجام مي گيرد.
رئيس فدراسيون فوتبال ايتاليا در ادامه به برنامه ريزي به بازي تيم ملي ايتاليا و تيم ملي بزرگسالان ايران اشاره کرد و گفت: ما در ادامه براي بازي بين اين دو هم برنامه خواهيم داشت. هر چند که برنامه هاي اين تيم در روزهاي فيفادي بسيار پر است اما اگر قرار بر اين نبود من اين جا نمي آمدم.
وي عنوان کرد: بعد از آمدن آقاي کفاشيان و نبي به ايتاليا استارت يک کار خوب آغاز شد و اولين قدم را برداشتيم. من در ايتاليا معروف به انجام کار هستم نه حرف زدن.
در ادامه اين پرسش و پاسخ کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ايران در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه در ادامه گفت گو با فدراسيون هاي بزرگ به دنبال چه طرح و برنامه اي هستيد، گفت: ما ايتاليا را به عنوان صاحب فوتبال در دنيا مي دانيم. همان طور که قبلا هم آقاي کارلو رئيس فدراسيون ايتاليا گفته اند آکادمي پايه هاي اين کشور60 سال است که در رده سني 8 تا 12 سال داراي برنامه ريزي است.
وي افزود: بازي هميشه هست اما ما به دنبال گره زدن تجربه فوتبال پايه ايتاليا با فوتبال ايران هستيم اميدوارم دکتر عليزاده از اين تجربه استفاده کرده و رابطه خوبي با فوتبال ايتاليا برقرار سازد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن