تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799465293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه آرامگاه صغیر اصفهانی ضروری است/ شورای شهر حادثه اسیدپاشی را محکوم می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان شریعتی:
توسعه آرامگاه صغیر اصفهانی ضروری است/ شورای شهر حادثه اسیدپاشی را محکوم می‌کند
اصفهان - خبرگزاری مهر: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان توسعه فضای آرامگاه صغیر اصفهانی را ضروری دانست و گفت: آرامگاه این شاعر بزرگ در میدان قدس در جوار امامزاده راس الرضا است که نیاز به توسعه و گسترش فضا دارد و امید است معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری نسبت به مرمت و احیاء و موارد مطرح شده اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد شریعتی پیش از ظهر شنبه در پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت فرارسیدن ایام محرم و رحلت آیت‌الله مهدوی کنی (ره) اظهار داشت: آیت‌الله مهدوی کنی، همه‌ وزن وزین خود را در همه‌ حوادث این ده‌ها سال در کفه‌ حق و حقیقت نهاد و در دفاع از راه و سیره‌ انقلاب و نظام، کوتاهی نورزید.

وی در خصوص آتش‌سوزی خیمه‌های عزاداری اصفهان طی دو روز گذشته اظهار داشت: آتش زدن محافل و خيمه‌های برپايی عزاداری امام حسين (ره) كه به رسم تعهد و ديانت مردم اصفهان از يك هفته قبل به پيشواز می‌روند توسط افراد کوردل و از خدا بی‌خبر اقدامی زشت و ناپسند است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای تامين و امنيت استان باید هر چه زودتر نسبت به دستگیری عاملان این حرکت اقدام کنند، افزود: همچنین ضروری است که شهرداری و مدیریت شهرداری و آتش نشانی اصفهان در ارائه کمک‌های مورد نیاز برای برپایی مجدد این خیمه‌ها همکاری لازم را با شهروندان داشته باشند.

وی در ادامه با محکوم کردن حادثه اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: حادثه ناجوانمردانه و خصمانه اسیدپاشی اخیر در اصفهان، بسیار دلخراش، زشت و غیر انسانی بود و همه را متاثر کرد و ما بعنوان نمایندگان مردم اصفهان در پارلمان شهری شدیدا این عمل قبیح را محکوم می‌کنیم و از کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند خواستاریم که سریعا عوامل را شناسایی کرده و به اشد مجازات محکوم نمایند.

شریعتی ادامه داد: جنایت تلخ اسید پاشی به زنان با هر انگیزه‌ای که باشد محکوم است و انتظار می‌رود که مسئولان ذیربط به صورت جدی مسئله را پیگیری و ریشه این اقدامات نامشروع و غیر قانونی و غیر انسانی را بخشکانند.

وی ضمن ابراز قدردانی از رئیس جمهور و دیگر مسئولان بالارتبه کشور به منظور پیگیری پرونده اسیدپاشی در اصفهان افزود: امیدواریم از این پس با اقدامات پیشگیرانه نهادهای مسئول دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در سطح کشور و به ویژه استان اصفهان نباشیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص نحوه بهره‌برداری معنوی از ماه محرم بیان کرد: در مراسم عزاداری باید به دنبال کسب رضای خدا بود نه گریاندن جمعیت، مداحان باید بدانند لازم نیست حتما اشک مردم  را در بیاورند و در این راستا به دنبال افزایش معرفت مردم و به ویژه نسل جوان در خصوص اهداف امام حسین (ع) از قیام باشند.

 وی ارتباط روحانی با مداحان را نیز ضروری عنوان کرد و افزود: روضه و مداحی باید بدون آفت باشد، از قرآن به روضه باید رفت، مداح با روحانی باید ارتباط داشته باشد تا محتوای مطالب او پربارتر شود.

شریعتی با اشاره به پیش رو داشتن هفته امر به معروف و نهی از منکر در هفته جاری نیز گفت: نامگذاری هفته اول ماه محرم‌ به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر دارای آثار ماندگاری در عرصه اجتماعی است زیرا این اقدام از این حقیقت ناشی می‌شود که در تفکر شیعی، قیام عاشورا و نهضت خونین حسینی با دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر به گونه‌ای عجین شده که هرکدام دیگری را در اذهان تداعی می‌کنند.

وی در ادامه و در قالب تذکری توسعه فضای آرامگاه صغیر اصفهانی را ضروری دانست و افزود: آرامگاه این شاعر بزرگ در میدان قدس در جوار امامزاده راس الرضا است که نیاز به توسعه و گسترش فضا دارد و امید است معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری نسبت به مرمت و احیاء و موارد مطرح شده اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهد.  
 



۱۳۹۳/۸/۳ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن