تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، تاج سوره‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خادم:در پرسپولیس مرتکب خطایی نشدم /اسپانسر بعدی پرسپولیس فوتبالی نیست!


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: خادم:در پرسپولیس مرتکب خطایی نشدم /اسپانسر بعدی پرسپولیس فوتبالی نیست! خبرگزاری پانا: خادم می گوید هیأت مدیره پرسپولیس باید به جای اسپانسر، پول بدهد.
۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان ساعت 12:52



به گزارش خبرگزاری پانا،دعواهای هیأت مدیره یا بهتر بگوییم سیاسی با اسپانسر از مدت‌ها قبل شروع شده و البته با جدایی اسپانسر از پرسپولیس، پایان یافته است اما قضیه به اینجا ختم نمی‌شود چرا كه الان هیأت مدیره پرسپولیس با یك چالش بزرگ روبه‌روست؛ آن هم تأمین منابع مالی یعنی بودجه‌ای نزدیك به 30 میلیارد تومان است كه از این مبلغ حدود 10 میلیارد از سوی اسپانسر پرداخت شده و الباقی باید توسط هیأت مدیره‌ای مهیا شود كه سیاسی در رأس آن است و در واقع او بود كه می‌خواست هرچه سریع‌تر اسپانسر با پرسپولیس قطع همكاری كند.

مهلت وزارت ورزش به سیاسی

از سوی دیگر وزارت ورزش برای اداره پرسپولیس راهكارهایی دیگر را در نظر دارد؛ جایگزینی اسپانسر جدید برای پرسپولیس. خادم كه مسئولیت باشگاه پرسپولیس و استقلال را بر عهده دارد، می‌گوید: «من در جریان كارها هستم و به نوعی نقش نظارتی بر هیأت مدیره دارم. بعد از جدایی اسپانسر، هیأت مدیره اعلام آمادگی كرده كه هزینه‌های باشگاه را تأمین خواهد كرد و حتی دوستان رایزنی‌هایی نیز با چند اسپانسر انجام داده‌اند تا هزینه‌ها پرداخت شود اما اگر هیأت مدیره و در رأس آنها سیاسی نتواند مشكل منابع مالی و هزینه‌ها را مرتفع كند، آنگاه وزارت ورزش با اسپانسرهایی كه اعلام آمادگی كرده‌اند، وارد مذاكره می‌شود.»

البته شرایط به گونه‌ای است كه وزارت ورزش قصد ندارد با ورود اسپانسر جدید، تغییرات اساسی در هیأت مدیره و مدیریت انجام دهد. با این اوصاف بعید است دوباره اسپانسر جدیدی پیدا شود كه بخواهد 20 میلیارد پول در پرسپولیس هزینه كند اما از كمترین اختیارات مدیریتی و اجرایی برخوردار باشد.

خطایی مرتكب نشدم

تعیین ساختار و به نوعی مهندسی مدیریت در پرسپولیس در اختیار خادم است و در واقع اوست كه تصمیمات نهایی در باشگاه را تأیید یا «وتو» می‌كند و البته این بحث مطرح می‌شود كه آیا در جریانات حاشیه‌ای اخیر بحث اسپانیا، حذف اسپانسر و... وزیر ورزش او را مورد مؤاخذه قرار داده است! معاون حقوقی وزارت ورزش با صراحت از عملكرد خود دفاع می‌كند: «من در قضیه پرسپولیس خطایی مرتكب نشده‌ام كه بخواهم مؤاخذه شوم و اتفاقاً تصمیمات در مورد پرسپولیس در كمیته‌ای شكل می‌گیرد كه همه آقایان حتی خود آقای وزیر هم حضور دارند اما من شخص اجرایی آن مصوبات هستم پس دلیل ندارد مؤاخذه شوم.»

اسپانسر جدید، فوتبالی نیست

در حالی كه شایعاتی مبنی بر ورود مجدد هدایتی به پرسپولیس با كناره‌گیری اسپانسر پرسپولیس به گوش می‌رسید و البته مالك استیل‌آذین صراحتاً اعلام كرده بود كه حاضر است تمام هزینه‌های باشگاه را بدهد و تمام مشكلات مالی پرسپولیس را مرتفع كند، خادم خبر از حضور احتمالی اسپانسر جدید می‌دهد كه فوتبالی نیست: «فعلاً هیأت مدیره خودش در حال رایزنی است تا با جذب اسپانسرهای مورد نظر، منابع مالی و هزینه‌های باشگاه را بدهد اما اگر آنها ظرف فرصت مناسب نتوانند این كار را انجام دهند، آن‌گاه وزارت ورزش خودش اسپانسرهایی را كه اعلام آمادگی كرده‌اند، برای حضور در پرسپولیس به بدنه باشگاه اضافه می‌كند. البته این اسپانسرها از خانواده فوتبال و ورزش نیستند و صرفاً كارشان اقتصادی است.»











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن