تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821173945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آيت‌اللهي: بخاطر بحث حق پخش تهديد نشديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آيت‌اللهي: بخاطر بحث حق پخش تهديد نشديم
نايب رييس اول فدراسيون فوتبال بر ايستادگي مقابل ممنوعيت ورود دوربين‌هاي تلويزيوني به ورزشگاه‌ها تاکيد کرد و گفت: هيچ تهديدي نشديم و همچنان پاي گرفتن حق فوتبال از صداوسيما ايستادگي مي‌کنيم.

سید هادی آیت اللهی با تاکید بر تداوم ممنوعیت ورود دوربین‌های تلویزیونی به استادیوم‌های مسابقات فوتبال، به ایسنا گفت: فدراسیون هم‌چنان بر سر موضع خودش پافشاری می‌کند و این صدا و سیما است که باید برای حل مساله پا پیش بگذارد. فدراسیون حرف زد و اقدام عملی هم انجام داد. تا زمانی که صدا و سیما جلو نیاید بازی‌ها پخش نمی‌شود.

** برای اولین بار اجماع همگانی برای گرفتن حق فوتبال از صداوسیما بوجود آمده است
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ایستادگی صدا و سیما، پیش‌بینی‌تان از حل موضوع چیست و مردم تا چه زمانی از تماشای تلویزیونی مسابقات لیگ برتر محروم هستند؟ تصریح کرد: به هر حال اگر بخواهیم به پای حق و حقوق فدراسیون و باشگاه‌ها بایستیم باید سر حرفمان باشیم. فوتبال حرفه‌ای شرایط حرفه‌ای می‌خواهد و این درآمد حق فوتبال است. مردم هم آنقدر نسبت به فوتبال حرفه‌ای در دنیا و شرایط آن اطلاعات دارند که می‌دانند در این زمینه حق با فدراسیون و باشگاه‌ها است. صدا و سیما باید کوتاه بیاید. برای اولین بار است که همه به این نتیجه‌ رسیده‌اند که درآمد فوتبال حق پخش تلویزیونی کم است و فدراسیون به حق پای این موضوع ایستاده است. خوشحالیم که در این باره نظرات همگانی یکپارچه است.

** از سوی مراجع بالاتر تهدید نشدیم
نایب اول فدراسیون در پاسخ به این سوال که آیا در مدتی که بازی‌ها پخش نشد از سوی مراجع بالاتر مورد تهدید قرار گرفته‌اید؟ تصریح کرد: خیر! هیچ تهدیدی برای فدراسیون به وجود نیامده است و ما از قبل پیش‌بینی شرایط قبل را می‌کردیم و برای همین فدراسیون با دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در جلسات متعددی مذاکره کرد و تقریبا همه آنها توجیه شدند که حرف فدراسیون در این زمینه حق است، اما متاسفانه صدا و سیما کوتاه نیامد.

** وینگادا چه بیاید و چه نیاید درباره تیم امید تصمیم قطعی می گیریم
رییس کمیته فنی فدراسیون همچنین در واکنش به این که نلو وینگادا به خاطر مشکلات شخصی به ایران نمی آید و آیا در غیابش حکم به برکناری او از تیم ملی امید می‌دهید؟ اظهار کرد: بر اساس تصمیم کمیته فنی قرار شد که وینگاد یکشنبه (فردا) در جلسه کمیته‌ حاضر شود و مسائل را رو در رو بگوید. ما این مربی را دعوت ‌کرده‌ایم و هم‌چنان منتظریم و تا عصر فردا برای حضورش در جلسه هم صبر می‌کنیم. البته چه وینگادا بیاید و چه نیاید جلسه کمیته‌ برگزار می‌شود و درباره سرمربی تیم امید تصمیم نهایی را می‌گیریم.

** با هیچ کدام از گزینه‌های ایرانی مذاکره نکرده‌ایم
وی درباره مطرح شدن چندین گزینه ایرانی برای هدایت تیم ملی امید از جمله یحیی گل محمدی، خاطر نشان کرد: چندین گزینه در جلسه کمیته‌ فنی مطرح شده که همه از مربیان ایرانی هستند، اما با توجه به این که وینگادا هنوز سرمربی تیم ملی امید است ما تا تصمیم قطعی در مورد این مربی نگیریم با گزینه‌های مختلف مذاکره نخواهیم کرد و دلیلی ندارد اسامی‌شان اعلام شود.

** کادر فنی تمام تیم‌های ملی پایه تغییر می‌کند
آیت اللهی در پاسخ به این سوال که چطور شد بدون دعوت از سرمربی تیم ملی نوجوانان به کمیته‌ فنی فدراسیون، حکم به برکناری تمامی اعضای کادر فنی این تیم دادید به ایسنا گفت: همان طور که علی کفاشیان اعلام کرد با توجه به نتایجی که تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان کسب کرده‌اند و همین طور با در نظر گرفتن تمام هزینه‌هایی که فدراسیون برای این تیم‌ها داشت و انتظارات برآورده نشد، فدراسیون تصمیم به تغییرات عمده در کادر فنی تمامی این تیم‌ها گرفته است. بحث مفصل در تصمیم گیری درباره کادر فنی آینده تیم‌های پایه به بعد از موضوع تیم ملی امید موکول شده است، اما در عین حال کنار گذاشتن کادر فنی تیم نوجوانان بر اساس همان سیاست اعلام شده بود.

آیت اللهی در واکنش به این که بر این اساس کادر فنی تیم ملی جوانان را هم برکنار شده بدانیم، گفت: همان طور که گفتم تصمیم گیری درباره همه این تیم‌ها به آینده نزدیک موکول شده و ما می‌خواهیم در فضایی آرام در این باره تصمیم بگیریم، اما سیاست فدراسیون تغییر در کادر فنی این تیم‌هاست.

** سفر مشکوک چند بازیکن پایه با مربی تیم ملی به مالزی در حال پیگیری است
نایب رییس فدراسیون درباره موضوع سفر چند بازیکن تیم ملی نوجوانان به همراه یکی از مربیان این تیم به مالزی و بازی برای یک تیم باشگاهی در ازای دریافت پول که ظاهرا تخلف تاسف باری در این باره رخ داده است، به ایسنا گفت: این سفر بر خلاف آنچه برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند، بعد از مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند انجام شده بود و اطلاعاتی که فدراسیون اکنون دارد در حد شنیده‌هاست. ما با جدیت در حال بررسی اتفاقات رخ داده شده هستیم و با متخلفان برخورد قاطعی خواهیم داشت.

** مسوولیت کمیته جوانان در حد یک دپارتمان اجرایی تنزل پیدا کرد
وی که پیش از این از کاهش مسئولیت کمیته‌ جوانان صحبت کرده بود درباره تغییرات مدیریتی در این کمیته‌ هم خاطر نشان کرد: مدیریت تیم امید که به حبیب کاشانی سپرده شده است و در بحث این تیم و سایر تیم‌های رده پایه تصمیم گیریهای فنی را به کمیته‌ فنی ارجاع دادیم و وظایف کمیته‌ جوانان از این پس کاملا در حد یک دپارتمان اجرایی خواهد بود.


هادي آيت اللهي فدراسيون فوتبال



ديدگاه کاربران


?? دقيقه قبل اشتراک گذاري


نام شما:
پست الکترونيک:
ديدگاه شما:
ثبت ديدگاه شما




1393/08/03 12:37  تعداد بازدید: 413





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن