تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798671115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمع آوری 14000 تن خاک و نخاله از خیابان‌هاومعابر منطقه 6 شهرداری مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جمع آوری 14000 تن خاک و نخاله از خیابان‌هاومعابر منطقه 6 شهرداری مشهد خبرگزاری پانا: شهردار منطقه شش شهرداری مشهد، از جمع آوری 14000 تن خاک و نخاله از خیابان‌ها و معابر این منطقه، خبر داد.
۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان ساعت 08:15



      به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، قاسم زوکی نژاد با اعلام این خبر افزود: این حجم از عملیات در راستای ساماندهی، نظافت و پاکیزگی خیابان‌ها و به منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و زدودن نازیبایی‌هایی که آثار روحی و روانی ناخوشایندی برای افراد دارد، صورت گرفته است.             وی با اشاره به اینکه حوزه خدمات شهری تلاش مضاعفی برای جمع‌آوری خاک و نخاله و پاکسازی سطح شهر داشته است اظهار داشت: علاوه بر اقدام ذکر شده، طی 6ماه گذشته ، 6000 متر از کانال‌ها و عرضی‌های سرپوشیده منطقه نیز شست‌و‌شو و لجن‌کشی شده است.               زوکی نژاد با بیان اینکه روزانه بیش از 50 تن خاک و نخاله از سطح معابر منطقه جمع‌آوری می‌شود افزود: با توجه به اینکه منطقه 6 از جمله مناطقی است که در سطح شهر مشهد با این بیماری های واگیر داری مانند سالک درگیر است، شهروندان باید نسبت به جمع‌آوری و دفع مناسب زباله، نخاله‌های ساختمانی و تسطیح مخروبه‌ها که مکان مناسبی برای تکثیر پشه خاکی هستند، توجه بیش تری داشته باشند و با مسوولان مربوطه همکاری کنند.         زوکی نژاد خاطرنشان کرد: جای زخم های ناشی از سالک ماندگار است بنابراین به شهروندان توصیه می شود برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری به هشدارها و نکات مطرح شده توجه کنند.             این مقام مسوول افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند به منظور انجام هرگونه عملیات خاکبرداری در سطح شهر مجوزهای لازم را از سازمان مدیریت پسماند دریافت کنند و برای جابه‌جایی ضایعات ساختمانی خود از روش مکانیزه استفاده کنند.               شهردار منطقه 6 مشهد خاطرنشان کرد: شهرداری در صورت مشاهده هر گونه تخلف و تخلیه غیرمجاز خاک و نخاله طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد کرد.                     زوکی نژاد مهم‌ترین مسئله، دربحث جمع‌آوری خاک و نخاله را فرهنگ‌سازی دانست و بیان داشت: بسیاری از شهروندان آنقدر که به مشکلات ناشی از تولید زباله‌های خانگی و خطرات زیست‌محیطی پسماندها اهمیت قایل می‌شوند نسبت به خاک و نخاله‌های ساختمانی وخطرات آن بی‌تفاوت هستند و ضایعات ساختمانی را جزیی از طبیعت دانسته و به راحتی آن را در سطح شهر رها می‌کنند.               وی با اشاره به مضرات رهاسازی خاک و نخاله در سطح شهر اظهار داشت: آسیب رسیدن به سیمای شهر، ازدیاد مشکلات تنفسی ناشی از گرد و غبار خاک و نخاله ساختمانی، بروز تصادفات و حتی مرگ و میر در اثر برخورد وسایط نقلیه با خاک و نخاله انباشته شده و ازدیاد حشرات موذی همچون پشه خاکی، عقرب و رتیل، از جمله مضرات ناشی از این اقدام نادرست است. زوکی نژاد در پایان تصریح کرد: با آگاهی دادن و فرهنگ‌سازی در این زمینه، از حجم زیاد رهاسازی ضایعات در سطح شهر کاسته خواهد شد که البته برای حذف کامل آن، تدوین قانون از ضروریات است.  












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن