تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397112




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن شخصي با گرايشات داعشي به دست پليس نيويورک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آبان ۱۳۹۳ (۱۵:۹ب.ظ)
کشته شدن شخصي با گرايشات داعشي به دست پليس نيويورک پليس نيويورک شخصي با گرايشات نزديک به گروهک تروريستي داعش را که به مأمور پليس حمله کرده بود را کشت.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، شخصي که داراي گرايشات داعشي ذکر شده روز گذشته (پنجشنبه) با تبر به چهار مأمور پليس در نيويورک حمله کرد و پس از زخمي کردن دوتن از آنان با شليک گلولهٔ پليس کشته شد.
بر اساس اين گزارش، يک عابر نيز براثر گلولهٔ پليس زخمي شد و به بيمارستان انتقال يافت. نام ضارب « زِيل تامسون» اعلام شده است.
به گفته سخنگوي پليس ناگهان فردي ناشناس با در دست داشتن يک تبر به آنها حمله کرد که در اين حمله يک افسر پليس از ناحيه بازو و نفر دوم از ناحيه سر زخمي شدند. منابع پليس حال مجروح دوم را وخيم گزارش کرده‌اند.
دو افسر پليس ديگر که در صحنه حاضر بودند با مشاهده اين وضعيت به سوي فرد مهاجم تيراندازي کرده و وي را به قتل رساندند. هويت اين فرد که تقريبا 32 سال سن دارد هنوز مشخص نشده است.
علاوه بر دو افسر پليس يک زن عابر نيز در جريان تيراندازي پليس از ناحيه بازو زخمي شده و تحت عمل جراحي قرار گرفت. پليس از اظهار نظر درباره تروريستي بودن اين حمله خودداري کرد.
به گزارش گروه موسوم به «سايت»، که گروه هاي جهادي تروريستي را رصد مي کند، اين شخص در ويديويي که روي اينترنت منتشر کرده گفته بود «جهاد، پاسخي قابل توجيه به ظلم و ستم صهيونيسم و صليبيون است».















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن