تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867790




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوري: گلم مثل گل پژمان جمشيدي شد!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: نوري: گلم مثل گل پژمان جمشيدي شد!
ميلاد نوري بازيکن پيکان در بازي مقابل تراکتورسازي عملکرد خوبي داشت و يک گل زد.

 نوری بعد از این برد در خصوص شرایط این بازی به "ورزش سه" گفت: بازی خوبی بود فقط حیف که پخش مستقیم نداشت. تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه آمده بودند و ما هم برای این بازی انگیزه زیادی داشتیم. نیمه اول بعد از گلی که ما زدیم فشار زیادی آورد اما پیکان در ضدحملات خوب کار کرد و توانستیم گل دوم را هم بزنیم. البته سعید دقیقی 3 موقعیت تک به تک داشت که گل نشد. واقعا ما خیلی خوب کار کردیم و همیشه جلوی تیم هایی که خوب فوتبال بازی می کنند بازی خوبی انجام می دهد.ما در حال حاضر به هماهنگی کامل رسیدیم و می توانیم تا شروع نیم فصل دوم به شرایط ایده آل برسیم. خودم هم موفق شدم روی پاس عرضی دقیقی گل بزنم.البته گلم مثل گل پژمان جمشیدی ضبط نشد!

نوری در رابطه با بازی در جام حذفی برابر صنعت ساری هم صحبت کرد:ما جام حذفی را جدی گرفتیم و فکر می کنم جام حذفی کوتاه ترین راه برای گرفتن سهمیه آسیایی است . با تمام توان جلوی صنعت ساری بازی می کنیم و اصلا این تیم را دست کم نمی گیریم.

این بازیکن در مورد داوری در بازی با تراکتورسازی هم گفت: اتفاقا داور بیشتر به ضرر ما سوت زد تا تراکتور. در این بازی دو بازیکن ما 3 کارته شدند و جلوی پرسپولیس نمی توانیم از آنها استفاده کنیم.

نوری امیدوار است به تیم ملی دعوت شود و در همین خصوص گفت:تمام تلاشم را می کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. قبل از مصدومیتم در اردوهای تیم ملی حضور داشتم و در حال حاضر هم تمام تلاشم را می کنم و دوست دارم در جام ملت های آسیا همراه این تیم باشم.



ميلاد نوريپيکانليگ برتر


1393/08/02 16:40  تعداد بازدید: 3,943





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن