تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820451094




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچلوتي(2):براي ال کلاسيکو سورپرايزهايي دارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: آنچلوتي(2):براي ال کلاسيکو سورپرايزهايي دارم
فردا جدال حساس تيم هاي رئال مادريد و بارسلونا در سانتياگو برنابئو برگزار خواهد شد. ديداري که چشم تمام فوتبالدوستان جهان بدان دوخته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، "کارلو آنچلوتی"، سرمربی رئال مادرید ساعتی پیش در نشست خبری ال کلاسیکو حاضر شد و به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ گفت.

قسمت دوم این مصاحبه در زیر می آید:

فشار و استرس

طبیعی است که وجود دارد.فصل گذشته مقابل بارسا خوب نبودیم اما در حال حاضر در شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته هستیم و انتظار نتیجه بهتری نیز داریم.

خط دفاعی،منطقه ای کلیدی

بازی های زیادی با این حساسیت و کیفیت در دنیا وجود ندارد.خوب دفاع کردن البته که مهم است.انریکه هم در همین اندیشه است. این عامل می تواند یک نقطه کلیدی برای رسیدن به پیروزی باشد.

برنامه برای مهار مسی

مثل همیشه سعی خواهیم کرد تا فضاهای خالی کمی در اختیار او و دیگر مهاجمین بارسا قرار دهیم.برای این کار به یک مشارکت جمعی نیاز است و کار یکی دو بازیکن نیست.باید از دو لایه خط دفاعی برای این کار استفاده کرد.

نقاط ضعف بارسا

هیچ تیم کاملی در دنیا نداریم. ما هم نقاط ضعفی داریم. در این بازی به دنبال استفاده از نقاط ضعف بارسا هستم. ساعت ها در این مورد فکر کرده ام. مسابقه ای است که تمام دنیا منتظرش هستند. البته برای این خاطر خیلی به خودم فشار نیاورده ام. تفکر من سورپرایز کردن هوادارانمان است. فصل گذشته موفق به انجام این کار نشدم.ممکن است در ترکیب 11 نفره، سورپرایزهایی را شاهد باشیم.

سورپرایز؟

مسلما اگر یک نفر به تیم اضافه کنم، مجبورم یکی دیگر را حذف کنم.در خط دفاعی سورپرایز نخواهیم داشت اما در خط میانی و میانی ممکن است.

استراحت کمتر در مقایسه با بارسلونا

هنوز نفهمیده ام که چرا باید ساعت 18 بازی کنیم و نه ساعت 21 ؟ اما معتقدم که برای این بازی آماده خواهیم بود چرا که از لحاظ بدنی مشکلی نداریم.

11 بازیکن اصلی

یک ساعت مانده به بازی اعلام می کنم. دیروز در مصاحبه با "کادنا سر"، به شوخی 11 بازیکن اعلام کردم. البته ممکن است که همان ترکیب به میدان برود.

غیبت گرت بیل

یک هفته است که دچار مصدومیت شده و برای بازی فردا در دسترس نیست.او یکی از مهمترین بازیکنان ماست.فصل اول حضورش در رئال، فوق العاده بود.امسال بهتر نیز شده و به خوبی با فضای باشگاه خودش را وفق داده است.



ال کلاسيکوگرت بيلآنچلوتي (سرمربي)بارسلونارئال مادريد


1393/08/02 16:29  تعداد بازدید: 2,321





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن