تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«ارجاع بیمار به بخش خصوصی، خلاف است/بیمه ها برابر قانون عمل کنند»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «ارجاع بیمار به بخش خصوصی، خلاف است/بیمه ها برابر قانون عمل کنند»


معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هر گونه ارجاع بیمار از بخش دولتی به بخش خصوصی را که به اقتصاد خانواده بیمار، آسیب جدی وارد می کند، خلاف قانون دانست. «سقف تعرفه های استان ها معلوم شود تا بیمه ها برابر سقف اعلام شده، فعالیت کنند.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از ایرنا، محمد حاجی آقاجانی» در جلسه مشترک روسای دانشگاه های علوم پزشکی و روسای نظام پزشکی های استان ها، این موضوع را در پاسخ به اظهارات یکی از شرکت کنندگان در این جلسه بیان کرد.

براساس این گزارش، یکی از شرکت کنندگان این جلسه گفت، برخی پزشکان در ساعت اداری، بیمار مراجعه کننده به بخش دولتی را به بخش خصوصی ارجاع می دهند.
آقاجانی معاون وزیر بهداشت


آقاجانی در پاسخ گفت: هر گونه ارجاع بیمار از بخش دولتی به بخش خصوصی به اقتصاد خانواده بیمار آسیب جدی وارد می کند و در نتیجه برابر دستورکارِ طرح تحول نظام سلامت، این نوع ارجاع، خلاف به شمار می آید.

یکی دیگر از شرکت کنندگان گفت: برخی پزشکان دریافت کننده زیر میزی به محض اینکه می بینند در شهر محل طبابت خود، نمی توانند کار کنند، به شهر یا استان دیگری نقل مکان می کنند.

دکتر آقاجانی پاسخ داد:اقدام این پزشکان متخلف، در سامانه ای که در معاونت درمان ایجاد شده است، درج می شود و با گذرواژه ای در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی کشور قرار داده می شود تا از این تخلف ها جلوگیری شود .

برابر این گزارش، دکتر «محسن مصلحی»، دبیر شورای عالی نظام پزشکی کشور، نیز در این جلسه، گفت، برخی پزشکان، با اجرای کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت، با برخی نهادها از جمله بانک ها وارد مذاکره شده اند تا در قالب قرارداد با آنها، دریافتی بیشتری بگیرند.

برابر این گزارش، آقاجانی در این زمینه به مصلحی گفت: این موضوع، قابل پیگیری است و قرار نیست کسی از منابع دولتی یا شبه دولتی، خارج از تعرفه های اعلام شده دریافتی بگیرد.

معاون درمان وزارت بهداشت، همچنین به اهمیت بیمه های تکمیلی در جهت اجرای کتاب جدید ارزش نسبی خدمات سلامت، تاکید کرد و افزود: وزیر بهداشت، با نمایندگان این بیمه ها جلساتی داشته و از آنها خواسته شده از امکانات خود برای اجرای کتاب یاد شده استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تعرفه پزشکی استان ها با تهران تفاوت دارد، گفت: لازم است سقف تعرفه های استان ها برابر مصوبه هیئت وزیران و با کمک «شورای عالی بیمه سلامت و نظام پزشکی»، معلوم شود تا بیمه ها برابر سقف اعلام شده، فعالیت کنند.


جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن